![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ligt je stad /gemeente in een elektriciteitsblack-out zone | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 75,00% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat ziet er slecht uit .
De ene kaart geeft andere gegevens dan de andere , maar mijn gemeente ligt steeds in de black-out zone voor elektriciteitsbesparing deze winter . En ik voel mij zoal niet goed ...
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 17 augustus 2014 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik dat te weten komen?
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tik in je zoekmachine , bij mij meestal google black-out zone elektriciteit en je komt diverse onduidelijke kaarten tegen .
Mijn gemeente is echter steeds groot risico of onzeker , wat een nog groter risico inhoudt .
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 augustus 2014 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn toekomst ziet eruit zoals ik mij voel , grijs , zonder licht aan het eind van de tunnel .
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er IS geen black-out zone.
We zullen alleen méér betalen want onze stroom zal evt gekocht worden in onze buurlanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, weet U waarom uw huis zekeringen heeft?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb geregeld black-outs na 2 flessen whisky
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja et lichtje gaat uit bij die westvlaamse boerenlullen!
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zuipt al gelak de echte...
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel, dat er stroom uit het buitenland gekocht wordt is nu al een feit.
Maar de vraag dat U weet waarom uw woning zekeringen heeft op de electriciteit, heeft echt wel een bedoeling.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een electriciteitskabel wordt een verwarming als ge er teveel vermogen doortrekt. Neme 1 verdeelstekker, en sluit er 4 2000W verwarmingen op aan. Als de zekering niet afslaat, dan krijgt U dit Hetzelfde kan gebeuren met een hoogspanningskabel. En daar wringt het schoentje. De hoogspanningskabels tussen België en het buitenland kunnen maar een bepaald vermogen aan. Laat ons hopen dat er goeie zekeringen op zitten. https://www.youtube.com/watch?v=2XSHsFGE6XQ
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb zelfs een deftige stroomverliesschakelaar .
Nog meer stroomverlies . Goede raad , bij aangekondigde uitschakeling van den elektriek , de hoofdschakelaar afzetten en wachten tot er weer volop elektriek is . Reden , als ze elektriek bijsteken zoeft dat door de elektrische toestellen en dat kan schade opleveren . Een vriend van mij kwam dat tegen , grote panne in de streek , nadien weer elektriek , joepie , tot hij enkele uren nadien de frigo's van zijn restaurant opentrok , de helft van de flesjes ontplofte . Reden , thermostaat van frigo's was ontregeld geraakt door de plotse elektriciteitstoevoer .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 18 augustus 2014 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bleef theoretisch op 4 graden staan volgens het lampje maar meting met een gewone thermometer wees - 9 graden aan . Zo'n flesjes ontploffen van de spanning . Anderzijds , er waren er nog een paar heel , ik heb deze keer geen ijsblokjes bij mijn cola moeten bestellen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 18 augustus 2014 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |