Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2008, 20:02   #1
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Men flipt op radio1... De kleuters...

Het is niet omdat Frank VDB dit jaar heeft uitgeroepen tot jaar van de kleuter, dat radio1 moet overdrijven.

Het is onvoorstelbaar wat men daarvan gemaakt heeft ...

Hier een voorbeeld van deze middag:

Citaat:
Mezzo flippert!

Dit weekend staan in Mechelen 's lands beste flipperaars tegenover elkaar in het Belgisch Kampioenschap Flipperen. Mezzo springt mee in de flippermania en zet, met de hulp van Arcade Zone, een échte Simpsons Flipperkast in de studio. Radio1 (vertegenwoordigd door Annemie Peeters, Flipper Feyten en Peter Vandenbempt) neemt het op tegen Canvas (met Luc Janssen, Phara de Aguirre en Rudi Vranckx). Ruth Joos is scheidsrechter. Inzet: de titel van VRT-flipperkampioen!
Op de site van deze kleuterradio vond ik de volgende reacties:
reacties

Citaat:
flipperen

Alarik

Een flipperwedstrijd op de radio.
Beste radio1, ik ben al tientallen jaren trouwe luisteraar, maar dit doet toch wel de deur dicht.
Amuseer jullie nog.

5 uur geleden

Mezzo flippert

Joris

het is niet te geloven : flipperen op de radio !! Dit is onzin én onradio ... jullie al eens afgevraagd wat de luisteraar hier aan heeft ? NIETS !!! Volgende stap: een toernooi tafelvoetbal op de radio ? Of beter nog: een lange séance in stilte mediteren.
Have fun, ik ga terug naar Classic 21.
http://www.radio1.be/programmas/mezz/647486/#comments

Mensen, die na een maand 'de ochtend' van radio1 hebben beluisterd en niet gestresseerd zijn, zullen dat nooit worden... Die zullen zelfs de hoge druk van Ford Genk aankunnen...

Men probeert er van 6 tot 9 u het nieuws zo vlug mogelijk af te lezen... en dan die stem en de 'ondervraagtechniek' van die dames... Onvoorstelbaar kleuterachtig...

En die muziek... 's Morgens op uw nuchtere maag...

Geflipt zijn ze alleszins bij radio1...

'Luister dan niet', zal Mitgard en de filosoof weer zeggen...

Het 'programma' is hier te beluisteren:
http://www.radio1.be/programmas/mezz/647486/

Laatst gewijzigd door Chipie : 18 januari 2008 om 20:04.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 20:58   #2
Jukes
Parlementslid

Standaard

Nog niks in vergelijking met de ellende op Canvas, sinds Lisbeth Imbo daar te keer gaat.
Oud 18 januari 2008, 22:57   #3
Buyck Ruben
Parlementslid

Standaard

Verlaag de cultuur... de lijfspreuk om de mensen dom te houden. De staatsomroep heeft een duidelijke visie! Hoe kunnen we het geld van de belastingsbetaler zo debiel mogelijk besteden.

Stroop tegen verzuring van de maatschappij met in scene gezette programma's zoals "FATA MORGANA" waar wij al wenend moeten mee zitten huilen in de zetel zeker. Pure bull shit al hun programma's!

Debby en Nancy die zowat iedereen belachelijk wil maken (dat is hun bedoeling) op de meest debiele manier. Hoe maak ik een programma zonder inhoud, maarja hoe kunnen ze dat doen? denken kennen ze niet! Remember Vandelanotte en Leterme met het baardje aan! het was de max twee debielen samen .

En voor de rest fake programma's zoals "steracteur -sterartiest een duidelijke copie van "IDOOL".

De plakkerige schijnheiligheid steekt me de ogen uit. De laatste schow is ook zo'n triestig programma idem voor de slimste mens. Waar Rik Torfs (K.U.L proffesor kerkelijk recht) nog eens letterlijk aan zijn trekken wil komen. Omdat die arme jongen in dat slotklooster van zijn aula hele dagen zit. Dan heb je nog de andere triestigaard Marc Reynebeau die altijd bereid is zich nog eens extra belachelijk te maken en stiekem droomt zijn miezerige leven nieuw leven in te blazen om een babe aan de haak te kunnen slaan.

Allemaal smoelentrekkerij...schaf de openbare omroep af een je hebt een gigantische belastingsverlaging!

Laatst gewijzigd door Buyck Ruben : 18 januari 2008 om 23:04.
Buyck Ruben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 09:29   #4
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

ik vond die reis naar Mekka wel leuk wanneer ik er toevallig op stootte.

Hippe Jan op zoek naar de hipte van sluiers en boerka's, maar hij vond alleen maar geslagen en achtergelaten moeders in een tehuis.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be