![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() De PVDA zal mee opstappen in de optocht van de Antwerp Pride op zaterdag 9 augustus. Het blijft belangrijk dat holebi's en transgenders voor hun eisen op straat komen en de PVDA wil dat ondersteunen met haar aanwezigheid.
Volgens Wouter Van Damme, provinciaal voorzitter van PVDA Antwerpen, is het internationale karakter van de optocht belangrijk: "Antwerpen is een stad waar de wereld samenkomt. De internationale solidariteit is één van de sterke kanten van de holebi-en transgenderbeweging. De overwinningen die in een beperkt aantal landen behaald zijn, zoals de openstelling van het huwelijk en een verbod op discriminatie, zijn sterkhouders voor hen die elders in de wereld elke dag moeten vechten tegen homofobie en transfobie." "Ook in België is de strijd nog niet gestreden" gaat Wouter Van Damme verder, "holebi's en transgenders worden nog al te vaak behandeld als tweederangsburgers. De PVDA ondersteunt met haar aanwezigheid op de Antwerp Pride de eisen zoals die door koepelorganisatie çavaria werden geformuleerd. Deze eisen zijn: - Onderwijs met oog voor holebi’s en transgenders - Een suïcidepreventiebeleid op maat van holebi’s en transgenders - Werk maken van de strijd tegen homofoob en transfoob geweld - Rechtspositie van transgenders verbeteren - Werk maken van de strijd tegen hiv" Verschillende PVDA leden en raadsleden nemen morgen deel aan de Antwerp Pride. De Antwerpse districtsraadsleden Nadine Peeters en Ilona Van Looy, de Borgerhoutse districtsraadsleden Els Roes en Tom Claessens en Wilrijks districtsraadslid en tevens provinciaal voorzitter Wouter Van Damme bevestigden hun deelname. Perscontact: Nadine Peeters Wouter Van Damme Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Komt er ook een Gaza-Pride ? Of een ISIS-pride ?
Verdigt PVDA ook de rechten van het individu op vrije godsdienstkeuze in gebieden waar moslim-fanatici andersdenkenden uitmoorden ? Vrede zonder tolerantie is helaas niet mogelijk !
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom moet heel die transgender rotzooi toch aan ons worden opgedrongen??? Onderwijs met oog voor holebi's en transgenders? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat leerkrachten eens aan de kindjes gaan uitleggen dat naakt rondzwaaien met uw ballen op een 'pride parade' volstrekt normaal is of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doen maar , interesseert me geen ruk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja waarom, al s ze zich nu toch zo normaal vinden en als dusdanig willen beschouwd worden zonder discriminatie, waarom moeten ze dan voor alles en nog wat speciaal behandeld worden. Het is een bende onnozelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en/of ook wanneer er minderjarige aanwezig zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs waar christelijke fanatici andersdenkenden uitmoorden. Je weet het verband wel, religie, opium en volk. Binnenkort komt daar nog voetbal bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijke rechten voor hetero's en holebi's, jazeker. Ik steun alles wat hierboven "gevraagd" wordt.
Om daarom nu voor de PVDA te gaan kiezen is er mij toch wat over.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |