![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() ![]() ken je er nog? (opmerkelijk hoe veel Antwerpen in de top 10 staat) Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 23 december 2013 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je nu een nog smeulende peuk in een vuilnisbak gooit, zou het dan goed zijn?
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Starting young: An 11-year-old girl named as Ellen Woodman was given a week of hard labour for stealing iron, while accomplice Rosanne Watson, 13 (right) was given the same punishment. However a newspaper article from the time suggests it is not clear whether the girls were actually stealing or just playing in the ship yard http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ash-metal.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tot 1.800 boete voor het op straat weggooien van een peuk Of valt dit ook onder "absurd" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Ach, 't is toch maar één peuk" denkt iedereen. Ja toch. Of een blikje ... ![]() Laatst gewijzigd door HRobin : 23 december 2013 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 23 december 2013 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je dan helemaal niet meer durft buiten komen uit angst om een boete te krijgen geven ze je een GAS boete voor asociaal gedrag. De belg wil blijkbaar leven in een overgecontroleerde en overgereglementeerde maatschappij. De gevolgen neemt hij er dan maar bij. oa. dat de burger niets meer durft ondernemen. Alle macht aan de overheid en de grote corporaties. Geen aangenaam vooruitzicht.
Nee ik hoop echt dat we een wat verdraagzamere maatschappij proberen op te bouwen. Die GAS boetes zijn GIF. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 december 2013 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gasboetes geven willekeurige ambtenaren macht over iemands middelen. Da's rechter jury en beul in 1 persoon.
Dat alleen al druist in tegen de grondwettelijke scheiding der machten. Langs de andere kant, in een overbevolkte "naast elkaar leving", moeten we wel met mierennest-recht werken, of het word helemaal een berg gezeik. Gewoon het concept sluikstorten erbij nemen, die sigarettepeuk op de grond. Enig idee hoeveel gezever een agent die dat feit verbaliseert opstart? Begin maar, een PV uitschrijven, en dat laten doorstromen naar de magistratuur....
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 december 2013 om 13:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Dus je geeft toch toe dat GAS-boetes niet altijd slecht zijn, fijn
![]() Trouwens, ik raad je eens aan om het opinie-stuk van Mathias Vander Hoogerstraete te lezen: Het zwaktebod van de Romeinse GAS-keizers Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dat we ze terug kunnen gebruiken om vuil in te werpen.
Mensen worden nu beboet omdat ze vuil in de vuilbak steken... Weer zo'n, "ben ik nu de enige normale nog?" moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verder,
Is er werkelijk niemand die hier het grappige van inziet?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overtijd zat ik hier achter in het park op een bank. Er komt een oud vrouwtje aan en die wordt direct door de eenden omsingeld, met veel gesnater en kabaal. Je zag dat zo, de eenden kennen die mevrouw, het is overduidelijk dat die de eenden voert.
Ze keek achterdochtig naar mij en stond besluiteloos in het rond te draaien terwijl de eenden luid van hun voeten maakten. Ik sprak haar aan en uiteindelijk kwam het eruit, ze had schrik dat ik een flik was - oh de ironie, en ze had angst om de eenden eten te geven. Zover is het gekomen, dat zo'n oud menske schrik heeft.
![]() |
![]() |