![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Morgen, donderdag 28 oktober, brengt koning Albert een bezoek aan de stad Diest in het kader van het staatsbezoek van de Poolse president.
N-VA Hageland wil deze gelegenheid aangrijpen om nog eens te betogen tegen de monarchie. Met een plakker op de mond willen we stil maar opgemerkt protesteren tegen het feit dat er geen parlementair debat gevoerd mag worden over de rol van de koning. Onze slogan is democratie: ja, monarchie: non! Afspraak om 11.30u achter het stadhuis van Diest. De politie zal ons een plaatsje geven op de Grote Markt in het zicht van Albert. De actie zal eindigen rond 12.30u. Er is parkeergelegenheid aan de Kluisberg langs de Boudewijnvest voor wie met de wagen komt. Diest is ook bereikbaar per trein. Graag een seintje als je kan komen. Erwin Verbeken , nationaal secretaris Ronduit N-VA! [email protected] 0496/ 35 34 16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk. Heeft uw soort dan nergens respect voor?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Monarchie ja.
N-VA NON. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) zielig 3) doordat je al actie mag voeren wordt al bewezen dat je in een democratie leeft . Jullie spreken jezelf alweer tegen . 4) Zwijgen is een schone deugd ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 Laatst gewijzigd door A : 27 oktober 2004 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niet bijzijn, maar als republikein steun ik deze actie en ik zal aan jullie denken
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
verder vraag ik mij af waarom jullie je kleine stuntje niet herhaald hebben op de ijzerwake |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze stunt herhalen op de Yserwaque? Wanneer is die eerste Yserwaque na den "bedevaart" dan geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom hebt u uw stuntje dan ook niet gedaan op de ijzerwake? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien hoeveel procent van het publiek de fanclub van Bart de Wever zal uitmaken.
Ik gok op 0.1 procent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kies uw woorden zou ik zeggen ...
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Garde : 27 oktober 2004 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |