![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik met mijn vader tussen de boeken aan het rommelen en ik kwam "Het Ultieme Schetenboek" tegen.
(Historische, medische, folkloristische en simpelweg frivole feiten over de scheet) Ik dacht héy! leuk, ff openslagen ... Een tekst uit het boek: De scheet is: ' ... iets dat goed moet knallen, dat welluidend is.' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij hadden vroeger thuis een geel boekje over "Le Petomane"
De man trad zelfs op in de Moulin Rouge ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Or gone with the wind'
![]() Heb hem al paar keer gepost de link maar het blijft gieren ... Mr. Methane (Mr. Methane - Farting Man - Britains Got Talent 2009 Ep 5) Dit boek verscheen ook nog vanonder een laag 'stof' ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2014 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ex had eens een scheet gelaten tijdens het beffen.
Recht in mijn mond zeg. Braken dat ik heb gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k ken jouw bedmanieren niet, maar beffen heb je dan toch zeker niet echt goed gedaan.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |