![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Voor je het zelf door hebt is uw destkop al begeven van 666 nummers.
Observeer uw chrome logo of adobe logo eens goed. WWW o.a.? Jezus beschreef de komst van de anti christ als een bliksem die uit de hemel valt. Vertaal "Obama" eens naar Herbreeuws voor ons Eliyahu. De exacte woordenkeuze van Jezus! Obama loog over zijn geboorte in Hawai en knipoogt pal voor het zicht de leugen weg. De enige link met Obama's geboortecertificaat is "dood", Breitbart en Clancy die ermee naar wikileaks trokken ... dood. Anderen zeggen me, neen hij maakt enkel de weg vrij voor de dajjal. Maar ik geloof toch steeds meer en meer dat het beest al lang voor onze neus staat. 20 minuten worth while: http://www.youtube.com/watch?v=EFCQvvXSwx4 This is just in a nutshell, maar wat denkt U ervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat jij dringend professionele hulp nodig hebt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() + zie film + onderzoek Andrew Breithart's en Tom Clancy's laatste "missie" voor hun dood. Zie hoeveel symbolen men heeft omgedraaid. Zelfs het kruis op de stoel van de paus is nu omgedraaid, vredessymbolen van vroeger, ... It is so in the obvious... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Barricadeer uw huisje, de troepen van de antichrist zijn op weg. Sluit vooral ook de televisie en de computer af, dit zijn de tabernakels des duivels!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() hahahaha
Vergeet ook niet je "tin - foiled hat" op te zetten... Ik noem zoiets "spijkers op laag water zoeken"...
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hebt ge de film bezien Schelfie? Van de Subuh en zijn relaties ermee?
Zijn campagne logo "sun rising in the west" ? Laatst gewijzigd door Peche : 20 oktober 2014 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
666, Illuminatie, vrijmetselaars, tempeliers, H.A.A.R.P., Chemtrails,... Als ik zulke truut zie beginnen mijn tenen te krullen...
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Maar er is toch iets met symbolen, niet waar?
We kunnen de waarde van symbolen toch niet ontkennen? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Neen, maar om in alles een symbool te zoeken, en dan onbewezen allerlei claims te verkondigen...
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'De exacte woordkeuze van Jezus" ...! Wat dat gij allemaal durft schrijven .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Schelfie, het is geen klein thema meer anno 2014 hoor.
Zelfs de paus zit op een stoel waar het kruis van omgedraaid is. Wat wil dat zeggen man? Doen ze het ervoor? En zoja en evenals zoneen, willen wij deze mensen wel in hun huidige positie? Ze gaan over mensenlevens he. Ik zal het later nuanceren, want ik begrijp wel dat ik geen bewijzen heb. Maar hoe bewijs je zoiets? U heeft toch ook ogen om te gaan kijken en dieper in de info te tasten? Zie met welke redenen ze naar oorlog trekken... alles is omgedraaid. ![]() Dan de oude paus met het gebogen kruis: ![]() Het gebogen kruis is een symbool van Satanisme dat voor uithongering en uitsterving en zielig lijden staat. ![]() Ik denk niet dat deze voor zijn gezondheid moest aftreden... May the force be with you ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bijbel is ouder dan Barack Obama niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen hoor, zoek het maar bij satanisme of andere zever. Misschien zijn het wel de illuminatie of andere organisaties komende uit dan brown - achtige pseudo geschiedenis... Citaat:
Citaat:
![]()
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 20 oktober 2014 om 22:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() oh come on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En Petrus was wie nu weer? Niet diegene die aan Thomas, Maria's en Meryems zijde stond he!!! Maar de Here tot 3x toe verloochende! Bron: http://www.whale.to/c/churches_ill.html#Bent_cross En hoeveel illuminati symbolen spotten we op deze pagina? http://www.whale.to/c/churches_ill.html#666_ Laatst gewijzigd door Peche : 20 oktober 2014 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 20 oktober 2014 om 22:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wat klopt er dan niet aan die site?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En idd het Petrus evangelie wordt geprezen. Voor dat van Meryem vielen doden en hetgene dan toch het volk bereikte wordt niet erkend.
Omdat het Vaticaan dan opzij moet staan. Deze duivelaanbidders gaan niet met God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|