![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Stulpje met zicht op zee: wie durft hier te wonen ?? | |||
Zou jij geïnteresseerd zijn ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
men is zot geworden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
iets voor mijn schoonmoeder |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Iedereen kan u naakt zien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Ik pas |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een leuk trouwkadootje |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Een leuk verjaardagskadootje |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil friet met currykectchup , sambal & pindasaus + ajuintjes |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Leuke buren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Ik noem dit uit de kunst |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
dit is echte kunst |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Halloow ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stulpje met zicht op zee: wie durft hier te wonen ??
http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...te-wonen.dhtml Zou jij geïnteresseerd zijn ?? Wat als het gebouw los komt ?? Wat bij een overstroming , is het wel waterdicht ?? Heb je in geval van ja , wel genoeg overlevingsmiddelen in huis ?? Of is men zot geworden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ziet er echt wild uit. Doe er mij maar zo eentje.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gereserveerd
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat wel zitten.
Als het boeltje in zee stort, en je bent toevallig thuis, is dat geen zorg meer. En als je niet thuis bent, dan is het een klusje voor de verzekering.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 september 2014 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar doe je geen oog dicht van 't lawaai.
Wel leuk als restaurant of zo.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |