![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn nu eens volwassenen die ik met plezier de geneugten van een zandstraalapparaat en een frisse duik in zee wil laten proeven.
De laatste plons in een garnalenkweekvijver, voorzien van piepschuim schoenen.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodgeknabbeld worden door garnalen. Lijkt me een toepasselijke straf voor zulke figuren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 september 2014 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met haar lichaam is het net iets moeilijker. Ik denk dat de jongedame daar geen zin meer in heeft. En anders is ze serieus van de kaart.
En ik heb zo mijn twijfels over enige andere educatie die ze "genoten" heeft.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aha. Dus zwijgen is wat er gedaan moet worden. Leve links...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En over die waarschuwingsvideo's: te zeggen dat het crimineel was die niet te willen tonen, is de understatement van het jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Laat die ouders gewoon misbruiken door Demper.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() flaaaa
neeeeeeeeeeel cooooooon dooooooommm pjeeeeuuhhhhhhhhh |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je hebt het artikel niet goed gelezen, die ouders zijn lid van een sekssekte, die zouden er nog van genieten.
sekssekte is overigens een bizar woord. Dat arme meisje is ondertussen fucked up for life.
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Wat een compliment. Ik ben helaas zo snugger niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |