![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() N-VA haar prioriteit was veiligheid en terrorisme, kben eens benieuw hoe ze de moslimstrijders gaan aanpakken. Het Hollandse voorbeeld volgen zou wel een goed idee zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canadese ISIS-fans verliezen hun paspoort. Zij welke nog niet vertrokken zijn moeten 'thuis' blijven en zij welke reeds op bestemming zijn mogen niet terugkeren.
http://rt.com/news/189404-canada-isi...sts-passports/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paspoort Nederlandse Syriëganger ingetrokken , hoe durven ze !!!!
Kijk , dat zijn nou de vrienden waar je respekt voor moet tonen , zij zijn onze toekomst , onze waarde , onze vrienden !! Wij behoren hen te gehoorzamen , zij brengen vrede voor iedereen !! Zij hebben het ECHT goed voor met ons allen !!!! !!!! ECHT WAAR !!!! En wie dat werkelijk gelooft , maak ik wel iets anders wijs !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt dat nu uit de fabeltjeskrant die 'echt waar?' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2014 om 05:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, voor de volle 100% de verantwoordelijkheid van onze politiekers en het ZAL misgaan. Daar kan geen twijfel over bestaan.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 september 2014 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Muhajiri Sháám
@MuhajiriShaam Mijn paspoort zal nu fungeren als een notitieboekje... de wijzen onder ons zullen de geheime boodschap snel zien! pic.twitter.com/M2dpnPPyyV ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |