![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=k1PePQLFM6Q
LOL ![]() Wat zouden jullie doen? Vechten en je ballen tonen* of gedwee betalen? *zoals deze Rambo: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff zo marginaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat zijn zo van die situaties waarvan ik liever niet eens op de hoogte wil zijn.
Video ook niet uitgezien dus. Trouwens bembem, uw interesses tegenwoordig... ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 oktober 2014 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dit filmpje is best amusant, beetje spannend, maar het kent een happy end. ![]() De laatste tijd kijk ik meer en meer cartoons zoals 'Oggy & the Cockroaches' op Ketnet om toch nog iets van mijn kinderlijk positivisme terug te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Panorama, Koppen, en programma's van die aard moeten met argwaan worden benaderd. Vaak heb je niks aan de info daarin of ben je die na afloop al vergeten. En alles wordt ook altijd dramatischer en shockerender gepresenteerd om nog kijkcijfers te halen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 oktober 2014 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 oktober 2014 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |