![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Dit monsterontbijt krijgt echt niemand op | |||
Ik wil |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
ik wil niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
Ik kijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik kijk niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De wereld is tureluut gedraaid |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mafkezen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Ik wil een kopjer koffie !! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Ik wil een ander super ontbijt , bestaande uit nog meer vet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil een ander super ontbijt , bestaande uit zonder vet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Interesseert me geen malle moer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit monsterontbijt krijgt echt niemand op
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...emand-op.dhtml Ik pas , wegens te veel , te veel vet , en niet lekker !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez cookie geen freeeeeeeeeeeeeeeeet?!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het artikel eerder deze week al eens tegengekomen in een Britse krant.
In alle geval, zo'n 25 jaar geleden zou ik het geprobeerd durven hebben, met een kansje op succes. Nu moet ik er niet aan denken. Langs de andere kant. Ik vind zo'n Engels ontbijt wel eens lekker. En een paar van mijn kameraden ook. De kans dat we in de buurt komen is reëel, en dan ga ik een grap uithalen. £20 voor een ontbijt voor 6...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 oktober 2014 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben de laatste jaren het ontbijt verleerd. Ik wil wel ontbijten 's ochtends, maar krijg met moeite iets over de keel. Zo'n monsterontbijt is dus al helemaal niets voor mij.