![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal,
Ik moet voor school een documentatiemap maken. Hiervoor moet ik een enquete maken die voorzien is van 20 vragen en ingevuld door 20 mensen. Ik zou jullie hierbij vriendelijk willen verzoeken om de enquete in te vullen! https://docs.google.com/forms/d/10op...NK2IE/viewform Bij voorbaat dank, Golfboy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hij heeft dit account waarschijnlijk aangemaakt enkel voor zijn enquete...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() heb de enquete ingevuld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in geen miljoen jaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zal de staatsveiligheid zijn . Die hebben niks beters te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet ingevuld simpelweg omdat het enkel ja/nee vragen zijn. Elke vorm van nuance is bijgevolg onmogelijk.
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() ik doe niet mee omdat de eerste vraag mijn naam is, de rest van de vragen zijn enkel ja/nee, ik zie niet hoe je daar op 20 respondenten enige conclusie kan aan verbinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb ze toch ook snel ingevuld. Maar ik begrijp uw insteek, was ook mijn eerste impuls/indruk/mening.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De onvolledigheid en onnauwkeurigheid die inherent daarbij is negerend.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |