![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en die werkt perfect eh?
Citaat:
Het zegt overigens ook veel over de twee vriendelijke, behulpzame dames die schijnbaar bij elke gemeente zitten te wachten op vragen van burgers. Ofwel helpen ze de burgers niet, ofwel weten de burgers er niets van. Puik systeem ja... Citaat:
In Frankrijk loopt het overduidelijk voor geen haar beter. Integendeel. In Frankrijk blijkt het een complete puinhoop te zijn. Citaat:
Bron Om alles even in een Belgisch/Frans perspectief te zetten: Werkloosheidsuitkering aanvragen in België: a) aanmelden als werkzoekende bij VDAB of vergelijkbare instantie b) C4 binnenbrengen bij vakbond of hulpkas c) klaar En toch maar liggen toeteren hoe veel beter de Franse administratie werkt, hoe hard die toch maar alles in het werk stelt om het de burger gemakkelijk te maken, hoe de burger bij die administratie in het middelpunt gezet wordt... Voor werklozen is dat in ieder geval niet meer of niet minder dan complete onzin.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 7 mei 2025 om 07:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw bron is een commerciële organisatie die zijn betalende diensten wil promoten. Nogan wiedes dat de info zo is opgemaakt dat hun hulp onvermijdelijk zou zijn. Soit, ik heb op dat vlak geen ervaring ( oude vent weet je wel ) dus raad ik de mensen aan verder te kijken dan dat die commercieel geïnspireerde info. Mogelijk is de realiteit wat genuanceerder.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, als ik het goed begrijp is door het ingewikkeld zijn van het Franse systeem, een besparing van €5 700 000 000.
Hoe kunnen we dat systeem hier invoeren?
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mij eens zien welke betalende diensten die website zoal aanbiedt. Citaat:
Maar ik vind daar nergens iets van terug. Over welke hulp (betalend) hebt u het? Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks eh?
Wat leugens verspreiden, geen probleem!! En bleiten dat ik u voor leugenaar verslijt, waarschijnlijk ook geen probleem. Maar verder... stilletjes wegblijven.