![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij Politicus Theo Franken zijn honderden homofobe mails gevonden (vandaag te horen in de media) en ook extreem haatdragende uitspraken ivm marokanen en vreemdelingen in het algemeen.
Hoe kan een extreem-rechts extremist in een partij zitten zoals de N-Va? Of is de N-VA de nieuwe naam voor Vlaams Blok? (want dit begint er meer en meer op te lijken). Theo Franken doet me inderdaad denken aan een of andere skinhead... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die honderden mails zou ik ook wel eens "zwart op wit" (gelijk zijn nick) willen zien.
Die twee mails heb ik al gelezen en herlezen, trouwens. En daaruit blijkt dat wat betreft homofobie, de verschillende homo-nva-bestuursleden zich geen zorgen moeten maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2014 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() En stip dan eens concreet en systematisch in die 2 (twee) mails de homofobe passages aan ?
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 16 oktober 2014 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() De man om wie het gaat:
Theo Francken (N-VA) is geen homofoob. Dat zegt Christian Dutoit, hoofdredacteur van links Vlaams-nationaal maandblad Meervoud, wiens naam in de Franstalige pers geschreven is in een oude mail van Francken. Dutoit betreurt de ruchtbaarheid die rond zijn persoon is ontstaan. Sudpresse rakelde deze week een aantal oude mails op waarin Francken liet verstaan dat hij in 2007 en 2008 deelnam aan een radicale bijeenkomst waarin men het onder meer had over het einde van het land. Wie over de bijeenkomst zou lekken wachtte de kogel of een nacht in een kamer met Christian Dutoit, door Sudpresse omschreven als een "notoir Vlaams homoseksueel". Dutoit betreurt dat zijn naam nu overal circuleert. "Ik heb er geen probleem mee dat men weet dat ik homoseksueel ben. Ik heb sinds twintig jaar een vriend en ben getrouwd, maar ik ben geen 'notoir homoseksueel'. Ik ben geen activist en betreur de ruchtbaarheid die hieraan gegeven is", reageerde hij tegenover Belga. Dutoit kent Francken naar eigen zeggen, "niet goed, maar ik ken hem. En als cdH zegt dat hij homofoob is, kan ik u verzekeren dat dit niet waar is". Dutoit zegt niet in opdracht van de staatssecretaris te praten. Hij wijst er ook op dat Francken in Meervoud van december 2011 geïnterviewd werd. (Belga/WB) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk vind ik de stokken, die worden gezocht en gevonden, eerder op twijgjes lijken.
Wat een heksenjacht van kinderlijk niveau weer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zouden meer respect moeten hebben voor zijn moeite om niet als 'n boerenpummel over te komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is dat in die mails er gewag wordt gemaakt van het homofobe gedrag van geimmigreerde aanhangers van de Islam
![]() Tegenwoordig is stellen dat sommige aanhangers van de Islam homofoob zijn en homo's lastig vallen, zelf een homofoob gedrag tonen ![]() Ik neem dus aan dat het centrum voor racismebestrijding en gelijke kansen een bijzonder homofoob centrum is in deze logica ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |