![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Paradijs
Eva loopt door het paradijs. Ze voelt zich hartstikke fijn, want ze heeft zojuist een vluggertje met Adam gedaan. Ze moet zich alleen nog even wassen. Ze loopt naar een meertje, gaat gehurkt zitten en besprenkelt haar ... met water. Opeens weerklinkt daar de stem van God: "Eva, wat doe je daar?" "Nou," zegt Eva, "ik heb zojuist met Adam ge....... en ik was me eventjes." "Verdorie!" roept God, "Ik heb net de vissen geschapen. Die lucht krijg ik er nooit meer af!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik waarom ik zo dol op vis ben.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam is dus dol op zijn eigen luchtjes die via Eva op de vissen werden overgedragen?
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper zeg hier eens iets op jong.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij rook god zijn eigen adem.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sta je van vis ook kloek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mja, dat ziet er inderdaad krachtig spul uit.
En prachtig dooraderd, bijna zoals paardefilet! ![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 17 oktober 2014 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()