![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...-te-gaan.dhtml
Hiermee krijgen ze mij dus echt kwaad. Van mij mogen ze die gast direct en zijn brugpensioen en zijn pensioen afpakken. Plus levenslange uitsluiting tot elk ander voordeel zoals mutualiteit, maandelijks dopgeld, OCMW en noem maar op. Dat ze hier eens een voorbeeld van maken en die tot in zijn kist gaan controleren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel jaren ga jij gewerkt hebben tegen uw pensioen?
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk gaan al die mannen in vervroegd pensioen.
Ze zien dat anderen die al gans hun leven stempelen hetzelfde werk doen in het zwart aan 25€ per uur. Terwijl een legale bouwvakker blij mag zijn als hij 9€ netto per uur over kan houden. En dus gaan ze ook nog eens een paar jaar in het zwart gaan werken. Niks anders dan dat is het.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 oktober 2014 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen vernemen we dat niet allen de vakbonden maar ook de werkgeversvertegenwoordiging in de bouw"adviseren te overwegen" om oudere werkgevers "die nog in aanmerking zouden kunnen komen" tijdig te ontslaan zodat dezen in de brugpensionering kunnen verdwijnen....
Als ooit nog een werkgeversvertegenwoordiger van de bouwsector op TV staat te janken dat hij zijn "knelpuntberoepen" niet meer kan invullen en papati en patata,dan kunnen we hem alleen maar uitlachen.Hij zal wel niet DURVEN zijn ex-werknemers die hij zelf heeft helpen "verdwijnen" terug in het vak te roepen (hetgeen theoretisch kan).... vakbonden en werkgevers,het "middenveld" als het ware,hebben één strijd!......LEEGMAKEN die sociale zekerheid..... Laatst gewijzigd door kelt : 23 oktober 2014 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou je, in alle eerlijkheid, met die man van plaats willen verwisselen ? Ik dacht het niet ... Maar de beste stuurlui staan aan wal, nietwaar. Althans, dat dénken ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als iedereen even lang werkt (aantal dienstjaren) hebben we als maatschappij geen problemen wat sociale zekerheid betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er 40 jaar opzitten .
Pensioen minimaal. Moet er nog 10 extra doen. Nog steeds minimaal. Ministers maximaal.