![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van de onterechte beslissing van Time magazine. Men koos paus Franciscus omwille van het 'potentieel'. Maar de Person of the year award gaat normaal gezien naar de degene die 'ten goede of ten kwade' het meeste invloed op het nieuws gehad heeft.
The New Yorker legt het goed uit. No Contest: Edward Snowden is Person of the Year Waarom dat Time haar eigen principes langs de kant zette bij haar keuze van de persoon van het jaar 2013? Angst? Lafheid?...Ooit won Chavez de online poll van person of the year op de Time website. Maar uiteindelijk werd hij niet eens vernoemd door Time zelf. Het blijft manipulatie van de publieke opinie, ondanks alle mooie principes. Waarom nu dit bericht? Omdat de fotomanipulatie nu ontstond en die wou ik even delen met dit forum. Zoek de 6 verschillen. Het hoofd met alles erop en eraan is er 1. ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 november 2014 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet. Ze zien er allebei uit alsof ze de wereld zouden kunnen gaan redden met hun overvloed aan liefde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh. Ik begrijp je vraag niet. Als je het over die verschillen hebt. Die zitten in het plaatje. Niks speciaals.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier over pausen en jij komt met een gehoornde af.
We zijn wel serieus op het verkeerd been gezet met die nobelprijs voor de vrede. Ik schat echter dat het het beste is wat uit de VS te verwachten is momenteel. 7 Obamaoorlogen beschrijft John Pilgar. Het had erger gekund. En dan de duistere deals met Mekka. Griezelig. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 november 2014 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |