![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan iemand mij vertellen waarom ze die doofstomme kennis vermelden?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rd-omver.dhtml Is doofstom zijn zo speciaal dat het in de kop van het artikel moet vermeld worden? Terwijl de doofstomme er niets mee te maken heeft dan nog wel! Die kranten tegenwoordig! Laatst gewijzigd door Peche : 26 oktober 2014 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Maar allez geef nu toe?
Dat artikel vermeldt minstens 3x dat het om een doofstomme kennis gaat. Zet het zelfs nog in de kop, maar de kennis heeft er in kwestie niets mee te maken. Maar we weten nu wel dat zij doofstom is... WTF? Laatst gewijzigd door Peche : 26 oktober 2014 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is inderdaad vreemd dat ze maar blijven benadrukken dat de auto eigenlijk van een "doofstomme" is. Net of het voor een doofstomme 20 keer erger zou zijn om haar auto te moeten missen dan voor iemand anders.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 27 oktober 2014 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van de politie? Ik rijd zonder mp3 speler in mijn oor hoor ![]() Ik probeer altijd alles te zien en te horen in het verkeer. Ik kan begrijpen dat doofstomme met de wagen kunnen rijden. Misschien wel beter. Hun ogen zijn beter getrained dan de gewone. Dat is zoals blinden beter gebruik maken van hun oren als wij he ![]() Wie een beetje oplet in het verkeer hoeft geen sirene te horen om te weten dat er hulpdiensten naderen. |
|
![]() |
![]() |