![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Random tuig of heeft die een politieke functie ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Fake , duidelijk voice-edit ...
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 23 oktober 2014 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!!! KOTSELIJK !!!! Zo iemand verdient een diarreekoek knal op de bakkes !!!! Ge moet kutverdomme echt achterlijke kotselijke diarreeranddebiel zijn zoiets te willen doen , wat een stinkende diarreesmeerlapperij !!!! Effe lekker hetzelfde behandelen als ze met het kitten doen !!!! En al die het grappig vinden wat ze met dat diertje uitspoken , geef ze dezelfde behandeling met liefde en plezier !!!! Wat heeft dat diertje misdaan ?? Opzouten vuile diarreeklootzakken !!!! Diarreekutzooi zulk zeikafval , geen respekt voor het leven !!!! btw: Ik heb me nog wat ingehouden !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik overdrijf lichtelijk maar ik vind publieke kruisiging op fora en sociale media van privé-personen, zonder mogelijkheid tot verweer not done.
het is een moderne vormen van lynchen, een lage praktijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2014 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het toffe aan een openbaar forum. Het is wel done mensen lynchen, onze leiders gaven het voorbeeld bij Saddam en Khadaffi. Dit is het minste waar we over moeten zagen, maar moeten aanmoedigen. Blijven filmen, blijven exposen.... het is ons enige wapen. Toen die jongeren van dat zinloos geweld zich aangaven was dat omdat het volk ze bedreigd had. "als wij ze herkennen en vinden...." Ze stonden rap met hun staart tussen de benen bij de politie.... Wat als niemand het openbaar smeet he? Wat als die sukkelaars van zinloos geweld plegende jongeren ongestraft konden wegkomen he ![]() Neen, onrecht melden is not done hoor parcifal ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 29 oktober 2014 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ze zouden met dat kind eens hetzelfde doen dan met het kitten, wat rondzwaaien en zo, je zou die moeder nogal horen. Geen respect voor dieren = geen dieren houden.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 oktober 2014 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens !!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |