Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2014, 13:00   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Naam Provincie Antwerpen veranderen? En andere belangrijke onderwerpen.

Moet de naam van de Provincie Antwerpen veranderd worden? Mag de kromme van de eurobanaan 3 graden afwijken of moet dat 2 graden blijven? De geluidsoverlast van de kerel die hiernaast in november zijn gras afrijdt is niet te harden.

Welk wetsvoorstel van de hoogste nood moet in deze crisistijd zeker nog op tafel komen?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 13:04   #2
Lange Limburger
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Moet de naam van de Provincie Antwerpen veranderd worden? Mag de kromme van de eurobanaan 3 graden afwijken of moet dat 2 graden blijven? De geluidsoverlast van de kerel die hiernaast in november zijn gras afrijdt is niet te harden.

Welk wetsvoorstel van de hoogste nood moet in deze crisistijd zeker nog op tafel komen?
U loopt achter. Er zijn al twee topics over dat onderwerp.
Lange Limburger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 13:07   #3
Troubadour
Parlementslid

Standaard

Het zit de Antwerpenaren blijkbaar hoog dat de rest van de provincie hen niet als de belangrijksten ziet.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 22:10   #4
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger Bekijk bericht
U loopt achter. Er zijn al twee topics over dat onderwerp.
Het gaat om het herhalen hé.
Oud 14 november 2014, 22:15   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat om het herhalen hé.
U moet niet zagen ! Er zijn al voldoende draden daarover.

Het enige dat u nog kan doen, is u verontschuldigen tegenover forummers die al de moeite deden om iets te publiceren in die bestaande draden.
Meningen die u blijkbaar niet interesseren, omdat u een nieuwe draad begint.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 22:30   #6
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U moet niet zagen ! Er zijn al voldoende draden daarover.

Het enige dat u nog kan doen, is u verontschuldigen tegenover forummers die al de moeite deden om iets te publiceren in die bestaande draden.
Meningen die u blijkbaar niet interesseren, omdat u een nieuwe draad begint.

.
Mijn oprechte excuses aan alle forummers die de moete deden om iets te publiceren in die bestaande draden. Ik buig als een Japanse bedrijfsleider die gefoefeld heeft met de belastingen en zijn ontslag komt aanbieden voor de aandeelhouder.

Maar waarom buigen belastingontduikers bij ons niet publiek? Ik vind die Japanse traditie wel iets hebben.
Oud 14 november 2014, 22:41   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn oprechte excuses aan alle forummers die de moete deden om iets te publiceren in die bestaande draden. Ik buig als een Japanse bedrijfsleider die gefoefeld heeft met de belastingen en zijn ontslag komt aanbieden voor de aandeelhouder.

Maar waarom buigen belastingontduikers bij ons niet publiek? Ik vind die Japanse traditie wel iets hebben.
Je gaat heel erg off topic in je eigen draad.
Suggestie: buig daar het hoofd voor.

Draai je om, laat je broek zakken en buig diep voorover. Di Rupo zal je vergeven.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 14 november 2014, 22:50   #8
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hé, tof, daar was nog geen draad over...
Geen bladblazer, wel een grasmachine...
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...dblazers.dhtml
In navolging van een stad in de Verenigde Staten denkt Antwerpen na over een verbod op bladblazers.

Edit: 't zal wel ergens in 't regeerakkoord staan zeker?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 14 november 2014 om 22:50.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2014, 23:00   #9
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je gaat heel erg off topic in je eigen draad.
Suggestie: buig daar het hoofd voor.

Draai je om, laat je broek zakken en buig diep voorover. Di Rupo zal je vergeven.

.
Di Rupo is openlijk homoseksueel.

Rechtse NVA-ers zijn dat in de kast.

Dus als ik die vernedering dan toch moet doorstaan, laat dat dan in alle transparantie gebeuren. En niet door hypocrieten.

En nu buig ik plechtig om al mijn zonden, begaan op dit zo sociale en leuke forum.
Oud 15 november 2014, 08:36   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Di Rupo is openlijk homoseksueel.

Rechtse NVA-ers zijn dat in de kast.

Dus als ik die vernedering dan toch moet doorstaan, laat dat dan in alle transparantie gebeuren. En niet door hypocrieten.

En nu buig ik plechtig om al mijn zonden, begaan op dit zo sociale en leuke forum.
Eén van de stichters van de nva was/is openlijk homo; die man mocht het schoppen tot voorzitter van de senaat !!

Tot vervelens toe herhalen: echt-rechtse mensen zitten niet op hun plaats in de nva. Want de nva is centrum-rechts.

Ga dus maar twee keer voor een ander hol gaan keffen.

.

Oud 15 november 2014, 08:55   #11
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laten we nu eens alles dergelijke tijd juist zetten

rekening houden met het confederalisme van 2020 en de onafhankelijkheid van 2050

rood 1 : west vlaanderen blijft west vlaanderen
geel 2 : oost vlaanderen wordt midden vlaanderen
groen 3 : antwerpen wordt noord vlaanderen
oranje 4 : vlaams brabant wordt zuid vlaanderen
blauw 5 : limburg wordt het nieuwe oost vlaanderen

en zo hebben we dan nog in het noorden zeeuws vlaanderen en in het zuiden frans vlaanderen

dan staat het metteen juist

Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 15 november 2014 om 08:56.
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be