![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zopas uit de mond van Dirk Draulans op de verrehoorder vernomen dat hij doodsbedreigingen in zijn mailbox aantrof nadat hij begrip toonde voor Deense wetenschappers die proeven uitvoerden op een giraffe.
Dit toont andermaal aan dat de oppositiepartij SP.A ‘een gevaarlijk sfeertje’ creëert door zo heftig te reageren op de nieuwe regeerakkoorden, in casu de aandacht die Ben Weyts aan dierenrechten besteedt. Kwakielenswa, vertonen doodsbedreigingen een inflatoire trend ? Messieurs, mijne deernes, faites vos jeux, rien ne va plus.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik ken een hoofdinspecteur in het Brusselse die wekelijks met de dood wordt bedreigd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bel een advocaat, Dirk.
Die lossen alles op. Deze week bijna alle dagen een reclamespotje op de radio. Voor het telaat is, Dirk. Bel een advocaat en je bent van al je zorgen verlost.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 november 2014 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt een echte hype, eens met de dood bedreigd te worden.
Als ik er goed over nadenk ben ik vroeger ook door een oud lief met de dood bedreigt. Ze heeft mezelf proberen te steken met een aardappelmesje. Voor een goede prijs leg ik alle details bloot in Dag Allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Kan iemand me alstublieft via pm met de dood bedreigen. Ik voel me uitgesloten.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze heeft me eerst verkracht !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Oef, is het dat maar. Ik dacht dat de Creationisten hem op het spoor waren.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Jij ook al dertig jaar geleden. Vond je het erg ? Vertel, ik kan niet wachten.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 18 november 2014 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() en geweest betogen nu ? http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=51 In mijnen tijd (ge weet wel dat stamnummer ) werd er nog vergaderd wie er moest gaan aantreden voor dat stuk PS'er die afgeknald was . http://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Cools want die moest een staatsbegrafenis krijgen hé. Maar hoe is het met uw hoofdinspecteur die u kende, meneer de onderwijzer ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 19 november 2014 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil ook een doodsbedreiging!!!
Moet ik nu eerst een bekende vlaming worden? En hoe doe ik dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: een dierenbeul?
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Zich van de domme houden" heet dat.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ben jij gaan betogen?
Waar zat jij toen Cools vermoord werd? Wat was jouw stamnummer toen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 november 2014 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed mogelijk dat doodsbedreigingen "in de mode" geraken nu.
Receptwerking heet zoiets. Sommige fenomenen geraken op onverklaarbare wijze zo populair. In alle mogelijke hoeken en kanten zijn er zo van die fenomenen die de kop kunnen opduiken, en even later ook weer verdwijnen. Wie herinnert zich nog de pubermeisjes die misselijk werden van coca cola ? Nu, concreter over doodsbedreigingen: daar is een zeer groot verschil tussen zomaar een mailke binnen krijgen van iemand die zegt "dat ik u wel eens lam ga slagen als ik u ooit eens tegen kom", tegenover een meer gecibleerde en gestoffeerde uitleg, van uw twee zoontjes en uw dochterke gaan naar die scholen en die sportclubs en uw kuisvrouw komt alleen maar in de voormiddag, dus uw blonde vrouw gaat ge ne keer 's avonds thuis vinden met de kop ingeslagen ..." Hoe dan ook, denk ik dat het altijd best is dat ge de flikken inlicht. Zelfs voor grappen van doodsbedreigingen. Met communicatie naar de buitenwereld dat de dader (of grappenmaker) verhoord werd en desgevallend zijn straf kreeg. We moeten pesten aanpakken, maar ook dergelijke vormen van verlengd pestgedrag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wil je ze in de hoek plaatsen met de handen omhoog en nog wat betonblokken in de hand duwen krijg je strafpunten. Nu zal ik wel geband worden, dus tot niemals wiedersehen. |
|
![]() |
![]() |