![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.tijd.be/politiek_economie...71828-4002.art
http://www.demorgen.be/binnenland/bu...toch-a2132693/ Verschillende bronnen melden dat België, samen met 7 andere landen een risicolabel krijgen opgeplakt door de Commissie. Zorgwekkend is dat de schuldgraad in 2015 stijgt naar 107.3 procent. Van Overtveldt verschuilt zijn incompetentie achter "een politiek spel waarin Frankrijk en Italië willen in de begrotingsdiscussie niet graag alleen staan en België collateral damage kan worden." Deze regering is een farce.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik vroeg naar een antwoord van Zeus.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 26 november 2014 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef mij 15 000 euro per maand, een kabinet, een ministerie en enkele miljoenen voor consultancy en binnen de 4 maand heb je mijn rapport.
![]() Face the facts: de regering di-rupo kon betere begrotingscijfers voorleggen, met een gelijkaardige belastingsdruk, mét behoud van het sociaal stelsel.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze regering komt er uit, zoveel is zeker. De competentie is er, zeker bij Van Overtveldt. Je beschadigingsoperatie zal zoals steeds op niets uitlopen. Jouw opeengestapelde leugens zijn de farce, niet de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we zijn benieuwd naar jouw keuze. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Als klopt wat in het artikel staat, is Van Overveldt duidelijk een NVA'er: het is de schuld van Frankrijk en GB, want die proberen ons mee te sleuren.
Als me nu iets enorm de keel begint uit te hangen, dan is het dat eeuwige verhaal van de NVA dat het altijd de schuld is van een ander. Een van hun kopstukken in het parlement antwoordde me op mijn mail met mijn bezwaren tegen regeringsdeelname omwille van het ontbreken van ook maar het minste communautaire accent dat het de schuld was van de kiezers dat ze nog niet nog meer voor de NVA hadden gestemd. Jongens toch, dat zijn zo van die kleuterredeneringen van op de speelplaats: zij hebben dit gedaan en ik ben mij van geen kwaad bewust en doe nooit iets verkeerds. Bij mij werken die redeneringen echt averechts, en ik merk in mijn omgeving op meerderen die vorige verkiezing ook NVA stemden. Uit allergie aan dat gedoe zouden we zelfs links beginnen stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Farce-volk. Farce-regering.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Deze regering moet nu in korte tijd het puin ruimen , dat anderen hebben achtergelaten |
|
![]() |
![]() |