![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan men het ook bekijken, een zalige dag voor de fietsers en zelfs de automobilist kon het smaken...
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik weet niet, hier reden ook geen bussen met als gevolg dat een ritje van 10 minuten om mijn dochter naar school te brengen plots 35 minuten was. Maar goed dat ik er wat op geanticipeerd had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wanneer ik ergens naartoe moet , of tenzij een kennis tijd heeft om mij met de auto ergens naartoe te rijden !! De Taxi is TE duur !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 november 2014 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is natuurlijk wel wat voor te zeggen om streekbussen uit de stad te houden. Men zou het busnet rond Antwerpen beter op het spoorwegnet moeten afstemmen. En de spoorwegen ook beter benutten. Als men nu eens bijvoorbeeld de lijn naar Boom als een soort van metro zou uitbaten (eventueel verlengen via de Antwerpse premetro) en de bussen daarop laat aansluiten dan zijn dat een hoop lijnen die de stad niet in moeten.
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn alleen de stoute autootjes die de stad uit moeten.
![]() |
![]() |