![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke App ontbreekt echt op deze aardkloot? Alles kan tegenwoordig ge-Apped worden, maar dat is daarom nog niet het geval.
De App die voor mij ontbreekt is een scheetindicator, die me ruim op voorhand beept dat er een serieus stinkende lucht uit mijn aars zal komen. Handig tijdens vergaderingen met uw baas, want vandaag was het bij mij weer erg. Die kerel kan zo zagen, dat ik expres protten laat in het bijzijn van mijn collegas zodat de sfeer goed verpest wordt. Met de App kan dat proces nog efficienter. Hihi.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NegerinnenRadar
Om mij te beschermen tegen negerinnen die naar zaad zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
Kunnen negerinnen op 1 kilometer afstand gedetecteerd worden? Via geuren, zeg maar geile stank? Via kleuren (ja duh)? Via hormonen? Of via hun hitteprofiel? Interessante App, die ik zeker zou gebruiken om mijn zo dikwijls overtollige zaadproductie efficiënt te dumpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil een heel simpele 'app' op mijn telefoon. Eentje die het toestaat de gevoerde telefoongesprekken naderhand opnieuw te beluisteren.
"Jan belde vorige week. Hoe laat gingen we elkaar ook weer treffen. Effe het gesprek opnieuw beluisteren..." Maar nee. Ik moet gewaarschuwd worden via mijn pocketcontroleur of mijn intelligente schoenveters zouden loszitten. Dat is blijkbaar nuttiger. ...Wel ook misschien. Maar eerst het essentiële aub. Of mag enkel de overheid mijn gesprekken opnemen, maar ikzelf niet? Dat heet dan de "Big brother en little slave" app. Die werkt zelfs zonder 'smartphone'. Geniaal toch? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 november 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk zo dat de vagijn van de negerin radiostralen uitstuurt op penishoogte. Op zoek naar de dikste cervela en het krachtigste zaad. Als we deze kutstraling kunnen ontcijferen, is de negerinnenradar een logisch gevolg van deze spitstechnologie.
Laatst gewijzigd door Demper : 25 november 2014 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Zal dat ne keer voorleggen aan Vinod Khosla.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Ik probeer deze saaie topic levendig te houden. Maar dankzij Demper kwamen we meteen to the point. Nu wachten op Apps voor paardengekapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast negers uitwerpen. Maar dat kan je moeilijk een potentieel noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. mijne GSM is dom. Goed om te weten dat er slimmere zijn. Welk model? Ik heb daar ooit naar gezocht maar toen vond ik het niet. Ik vervang dat ding ook alleen maar als ie het begeeft of ik hem verlies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Allez, maar wel hernieuwbaar. Negerproductie is eindeloos en spotgoedkoop. Zoals kernfusie.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(oh, de ironie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
Ik steek mijn geheugenkaart in mijn laptopke en laad al jaren al mijn gesprekken op naar het internet. Zo kan geen enkele mofo me ooit kloten.
Laatst gewijzigd door C2C : 25 november 2014 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een app die stiekem elke seconde van de dag 1 cent van een willekeurige rekening naar mijn rekening stort
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Realistischer is bv een app die je waarschuwt wanneer een toevallige voorbijganger een gemeenschappelijke kennis heeft op smoelenboek bv. Stel je zit in de trein. Je krijgt een berichtje op je GSM dat het meisje links tegenover je (globale positioneringssystemen) en jij een gemeenschappelijke kennis hebben (of eventueel een kennis van een kennis) die Jan Piet heet. Dat meisje krijgt hetzelfde bericht. Jij: "Ik zie juist dat jij ook Jan Piet kent" Zij: "En ik zie juist dat je cervela ondermaats is" Het kan natuurlijk ook beter aflopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Iets dat mijn werk voor mij doet....
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het één heeft naar het schijnt met het andere te maken :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |