![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stoof zal dit minder slaapverwekend vinden.
Should topless be allowed in public? I lived for many years in a condominium in the Canary Islands were almost all females around the piscina were always topless. So it's not that I'm not profoundly used to it. In the streets it should be and should stay illegal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Voor mij zou dat toegelaten moeten worden, ook in de straten : zou onze heetgebakerde midden-oosten vrienden helemaal door hun dak laten gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Topless in een stad? Ja, mag worden toegelaten.
Mogen van mij zelfs volledig naakt rondlopen ![]() .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk is dit zelfs al gewoon toegelaten. In de VS Bijvoorbeeld kan het gewoon. In vele Europese landen is naakt in het publiek ook niet strafbaar.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vaneigenst!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik denk dat dit niet verboden is in België.
gewoon toepassing van gelijke rechten m/v. Laatst gewijzigd door Anna List : 26 januari 2017 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In een internationaal forum: Citaat:
Citaat:
Aug 15 2013 Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2017 om 11:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zou Hoomer dat condominium niet kennen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen in de winter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geil meer op een gestolen nipslip dan op gewoonweg monokini-toestanden.
Maar het zou niet langer strafbaar mogen zijn. Zelfs gewoon naakt lopen zou niet meer strafbaar moeten zijn. Seksueel uitdagen of zoiets in die aard, dat is wat anders. Seks op zogenaamde discrete plaatsen, dus niet op het familiestrand maar op een rustige plaats in de duinen: waarom niet. Komt daar toevallig een kleine voorbij: het zal hem of haar niet deren. Evenmin als mocht het kind toevallig zien dat twee honden paren, of twee paarden ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Het hangt er allemaal vanaf wat de culturele gewoonten zijn en wat het publiek ervan vindt. Sexuele intimiteiten horen niet op straat te gebeuren. En het is outrageous te beweren dat ze jonge beinvloedbare geesten niet kunnen beschadigen. Waar steunt dat op? Voor neuken thuis onder ogen van je kinderen kan je ter verantwoording voor geroepen worden dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 januari 2017 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik smeekte de duivel al voor een vrouw op mijn twaalfde. Ik geloof niet dat topless women watching daar veel zou aan verholpen hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 januari 2017 om 13:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |