![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het was in 1996 geloof ik, dat België zijn zwartste jaar meemaakte.
Ik was een jaar of 10 toen, en ik kon niet zo goed plaatsen wat er allemaal gebeurde. Marc Dutroux werd door de media afgeschilderd als DE ENIGE schuldige in een zaak die het hele land denkt te kennen, en die zelfs in 2014 mensen woest maakt en de reactie uitlokt van "stop ermee!! praat er niet meer over!!" Men noemt dit cognitieve dissonantie in de psychologie. Een werkelijkheid die zo pijnlijk is dat mensen hem in gedachten willen verdringen en er niet over willen praten Er zijn echter nog heel veel vraagstukken in de zaak, waar ik via dit topic antwoorden op wil vinden. Laat ons samen onderscheid maken tussen loze beschuldigingen zonder fundament, en feiten die via onderzoek aangetoond kunnen worden. Merkwaardigheden in het onderzoek: - Julie en Melissa hebben 100 dagen in zijn kelder gezeten. In tussentijd was Dutroux opgesloten. Het officiële verdict is dat de kinderen aan hongerdood gestorven zijn. Pas na 100 dagen zonder enig ander contact? Wie heeft hen dan eten gegeven? - Ondanks het bizarre verdict "hongerdood" tonen de autopsiefoto's van J en M dat de kinderen seksueel extreem misbruikt zijn. Dutroux zat in de cel. Wie heeft dat dan gedaan? Die foto's zijn uitgelekt op internet en kwamen zelfs bij Kardinaal Danneels terecht, waarover meer info op heel het internet. Onlangs bracht Laurent Louis dit ter sprake in het volle parlement. Maar men wilt er niet op in gaan en nam meteen zijn politieke onschendbaarheid af. Ik besef dat het onderwerp erg pijnlijk is, maar waarom wilt niemand rationeel argumenteren en ten minste onderzoeken of wat Laurent zegt waar is? Men loopt weg en gaat zelfs de discussie niet aan. Men dreigt meteen met juridische sancties om hem het zwijgen op te leggen - Bij kinderen die net gestorven zijn zoals Julie en Melissa indertijd, is het wetenschappelijk perfect mogelijk om sporen van sperma te zoeken. Justitie in België heeft dat altijd geweigerd omdat "de lichamen al in staat van ontbinding waren". Na 2 weken is dit onmogelijk Last but not least ZDF heeft een tiental jaren geleden een reportage uitgezonden waaruit blijkt dat 27 getuigen die verklaring bij de politie wensten af te leggen, koelbloedig vermoord zijn. Bij deze ziet u die documentaire, met alle getuigen bij naam genoemd. Ik hoop dat u er de tijd voor neemt en uzelf vragen stelt. Zo kunt u de naam van elke getuige vinden op internet, en informatie over hun verklaring zoeken https://www.youtube.com/watch?v=xaf7q9RKjgo In België werd deze documentaire gecensureerd. Waarom? Hij meldt niets dan feiten. Als die documentaire valse beschuldigingen bevat, waarom klaagt men ZDF dan niet aan? Waarom is het volledige onderzoeksteam dat connecties vond met mensen in de politiek en de zakenwereld, op staande voet ontslagen? De leider van het onderzoeksteam Patrick De Baets, werd indertijd ontslagen wegens "partijdigheid". Bijna 20 jaar later kwam hij voor de rechtbank en hij werd vrijgesproken. Wie is het die hem buiten spel wilde zetten? Die de waarheidsvinding wilde blokkeren? Hypothesen op internet suggereren dat criminelen topmensen binnen de politiek, zakenwereld en zelfs de kerk chantabel wilde maken via bezwarend videomateriaal om de staat te destabiliseren. Zo kent men ook de roze balletten en zijn er internationaal chantage - zaken bekend met ambtenaren in de allerhoogste functies. In Nederland loopt op dit moment een onderzoek tegen de ex topman van justitie Joris Demmink, die al 30 jaar wordt beschuldigd van pedofilie Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() de onderzoeken zijn "wonderbaarlijk" gestopt toen er pistes ter sprake kwamen die regelrecht naar Laken leiden (de X getuigen)
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het risico zou toch te groot zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Daarom dat ik Michel Nihoul in deze zaak altijd de spilfiguur ben blijven beschouwen ondanks zijn vrijspraak. Zeg nu zelf,Nihoul was crapuleus genoeg om zich in het milieu van Dutroux te begeven, hij was verfijnd genoeg om zich in hogere kringen te begeven. Dan kan men toch volgende veronderstelling maken met name dat Nihoul de tussenpersoon was die aan jonge kinderen moest geraken voor de klanten in hogere kringen. Het is maar een idee, nu , indien dit klopt zal Nihoul wel slim genoeg geweest zijn om voldoende bewijzen aan te leggen aangaande zijn eventuele klanten in hoger milieu die dan hiermee geconfronteerd het nodige doen om het onderzoek te dwarsbomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() X1 heeft voor mij persoonlijk het hele netwerk blootgelegd, en werd net zoals Laurent Louis voor compleet geschift uitgemaakt in de media om de realiteit onder tafel te vegen
Waar niemand aandacht aan wilt geven, is dat X1 het lijk van Christine Van Hees heeft gevonden na 10 jaar stilte in die zaak. Het lijk was vastgebonden op de manier die X1 Regina Louf beschreef aan de politie. Christine is verstikt met een stuk touw in bijzijn van Nihoul en Dutroux. Maar men heeft er nooit iets mee willen doen omdat het leidt naar het netwerk. Een ervaren gerechtspsychiater Paul Igodt, was er 100% zeker van dat X1 aan massief seksueel misbruik is blootgesteld. Ondanks alles werd ook Igodt ontslagen zodat alle verklaringen van Regina Louf de doofpot in konden Marc Dutroux was de loopjongen van Michel Nihoul, die op zijn beurt de pooier was met klanten in de hoogste kringen van de politiek en zakenwereld. In dit fragment legt Regina Louf uit hoe Nihoul topmensen chantabel maakt via bezwarende videobanden. Het is precies om die reden dat Nihoul een vrij man is. Hij weet te veel en kan het bewijzen Op 26:20 van deze video blijkt dat Nihoul topmensen via drank en drugs zo verdoofde dat ze een makkelijk slachtoffer waren om te chanteren https://www.youtube.com/watch?v=Pux3B82ElZY Dat is de reden waarom met niks heeft onderzocht, en waarom men Laurent Louis zelfs in 2014 niet serieus neemt Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dutroux en Martin zijn rechtstreeks betrokken en men beschouwde hen niet als bedreiging omdat ze zelf medeplichtig zijn. Dat is ook de reden waarom X1 Regina Louf nog leeft. Michel Nihoul heeft X1 een ander meisje, Carine Dellaert, laten vermoorden zodat X1 ook chantabel is en haar mond zou houden. Dit heeft X1 zelf verklaard, maar het bleek haar niet te stoppen Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder vergeet iedereen de belangrijkste getuige, waar zelfs Beiren II den bibberaar zelf over sprak in zijn Boodschappen, maar die niemand ooit gezien heeft, namelijk X11. Later meer over die X11, want: https://www.youtube.com/watch?v=HjFx6Lpt-7w .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1 van die 27 getuigen die is vermoord (en ZDF is niet een of ander roddelblad) wilde bij de politie getuigen dat J en M in een bordeel in Charleroi werkten. In het interview spreekt men die man toen hij nog leefde en hij zei dat hij voor zijn leven vreesde. Even later was het gedaan 21:50, Francois Reyskens is de naam https://www.youtube.com/watch?v=xaf7q9RKjgo Het officiële verdict van de Belgische staat is "hongerdood" terwijl foto's een extreem opgezette vaginawand tonen. De foto's zijn indertijd uitgelekt op internet Zonneklaar? Al het bovenstaande is testbaar en ik irriteer me er mateloos aan dat mensen zoals jij gewoon alles onder tafel vegen zonder het op zijn minst uit te zoeken. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei Dutroux eens niet: Als ik mijn mond opendoe gaan er veeeeeeeel koppen rollen?
Martin gaf de op een laffe manier vermoorde kinderen eten dacht ik? Spuitje of de guillotine voor dat soort van moordenaars punt ![]() Nee men wil er nog wat 'info uithalen' en ze in een luxe cel steken. Hier in België zijn al meerdere zaken de 'doofpot' ingegaan, daar verschiet toch geen mens meer van ... Wat jaren geleden stond er in één van de kranten een heel klein artikeltje dat blokletterde dat er ouders waren die hun kinderen aanboden aan bepaalde politiekers om zo zelf aan een betere job te geraken. (doofpot) ![]() Ooit nog wat vernomen van die bouwheer die zijn kinderen en zijn vrouw in een mooie villa aanbood voor seksuele spelletjes? De parking aan die zijn huis (ergens ten velde gelezen) moet vol gestaan hebben met de duurste wagens die er zijn. (doofpot) België een draaischijf van kinderhandel/CP?? Op het net zijn er die beweren van wel. ![]() De 'documentaire' is best de moeite om eens te bekijken inderdaad. (ik zet hem nog maar eens in de 'bloemetjes') Docu Tot op bepaalde hoogte kan men echt nog heeeeeeeel ver terug gaan in de tijd met een forensisch onderzoek. Link Link2
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juni 2014 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het werkt wel enorm op mijn lachspieren. Nu over X11. In bijna iedere speech van de Overkozene Verdoken vader van Delfietje, had hij het over "de koningin en x 11" (de koningin en ik s elf ) ... maar over wie had hij het dan toch ???? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een getuige verklaart aan de politie dat ze weet waar een kinderlijk ligt. Ze gaat er heen met de politie en het lijk wordt gevonden, vastgebonden op exact de zelfde wijze als die getuige beschrijft. Vervolgens wordt er niks meer onderzocht, de getuige wordt als knettergek in de media afgeschilderd en daar blijft het bij. Dit werkt op uw lachspieren? Ik trek uw neutraliteit zwaar in twijfel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit topic is bedoeld voor mensen die willen argumenteren over waarom iets wel of niet waar is. Dutroux was de eigenaar van 5 panden, maar hij was werkloos. Hoe kwam hij aan dat geld? Waarom heeft de Belgische staat nooit willen onderzoeken wie hem geld stortte? Ach, wat baten kaars en bril.. Ga je maar mengen in discussies waar je iets zinnigs te zeggen hebt Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan spreekt in termen van een 'doofpot' daar waar onderzoek op niets uitdraaide of gebleken was dat eerder onderzoek een complete opgeklopte ( oa door media ) farçe bleek dan is dit van eenzelfde allooi als de ijdele pogingen van 9/11 believers in het desbetreffende topic : veel geblaat en zeer weinig wol Iets als "Dutroux was de eigenaar van 5 panden, maar hij was werkloos." is van dat kaliber. 5 panden ( halve kroten zal je bedoelen ) ergens in meer achteruitgestelde buurten van Wallonië verworven in die tijd is zeker geen onmogelijkheid en al zeker geen uitzondering voor iemand die werkloos was. En moest dat al zo bijzonder/uitzonderlijk zijn dan is het ook niet meer dan een zoveelste rookgordijn : zwartwerk, niet al de koosjere zaakjes , etc.. Dat bewijst op zich niks dat het al van dien aard zou moeten zijn dat het gelinkt wordt met je wildste speculaties. Kom misschien eens met wat concreets op de proppen waaruit je aantonenen of bewijzen dat het inderdaad een doofpotopperatie was... en dan is er eventueel weer wat zinnigs over te vertellen. ik vraag dus niet eens naar concrete aanwijzingen voor al de rest van je fantasietjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren nu eenmaal prominente figuren die kinderen gingen naaien bij Dutroux.
Welkom in België. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over cognitieve dissonantie gesproken. En dat is dan mbt het feit dat u zelf gecherrypicked hebt om verder op in te gaan.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juni 2014 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij je kop in de grond wil steken... ik ga je niet tegenhouden.
|
![]() |
![]() |