![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Maggie De Block werd in recordtempo zowat de populairste politica van het land.Al wat ze daar voor moest doen was 1! vluchteling naar land van Herkomst sturen.De vluchteling in kwestie Navid Sharifi,vroeg echter een visum aan in de Poolse ambassade en trok naar Polen om met zijn (Poolse) vriendin te trouwen.Als uitgewezen asielzoeker mocht hij nochtans geen enkel land dat onder de schengenzone valt binnen tot 2016.Navid verklaart terug naar belgie te keren maar dit te doen na de verkiezingen als Maggie weg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig wil N-VA niet dat er grenzen zijn binnen de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Met het terugsturen van Sharifi werd Maggie net niét populair! Dat was een goed geïntegreerde jongeman, perfect Nederlandstalig, die hier dan ook nog eens een goede job had als loodgieter. Iedereen vond het schandalig en de teneur van de reacties was: "Criminelen mogen blijven en goed geïntegreerde jonge mensen, die hier een leven hebben opgebouwd, vliegen buiten?".
Misschien verwar je met Parwais Sangari, van wie achteraf bleek dat hij wél met recht en reden was teruggestuurd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Haar oppergod 'konijnentand' is altijd voorstander geweest van onbeperkte immigratie. Ik geloof nooit dat zij konijnentand gaat dwarsliggen door immigranten massaal terug te sturen. Haar terugkeerbeleid is een papieren leugen. Trouwens hoe zit het met die 200 Afghanen?
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij opvalt aan de zaak Navid Sharifi is de nuchterheid waarmee hij en zijn advocaat zijn spoedige terugkeer naar Belgie aankondigen. Hij is getrouwd met een Poolse, zit nu in Polen te wachten tot we een nieuwe regering hebben met uiteraard een nieuwe staatssecretaris van asiel en migratie. Het staat in de sterren geschreven en Navid bevestigt dit met zijn aktieplan nl dat er terug iemand op asiel en migratie gaat komen die het huidige beleid gaat terugschroeven waardoor Shariffi zonder probleem kan terugkeren. En als ik dan toch een pronostiekje mag maken, ik denk dat Wouterke Vanbesiens van Groen die functie gaat krijgen. Omdat ze enerzijds deel gaan uitmaken van Di RupoII anderzijds zijn ze te klein om een minister te mogen leveren dus gaan ze een staatssecretaris mogen leveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik vond het niet schandalig,deze crimineel werd terecht terug gestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die ondanks de stoere praat van Maggie toch mochten blijven zal pas na de verkiezingen uitkomen. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 mei 2014 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De immigratie regels zijn inderdaad hard verstrengt tegenover vroeger. Het probleem is dat bonafide immigratie kandidaten die de regels en aanvragen volgen er het slachtoffer van zijn.
Voor degenen die binnekomen en onderduiken is het nog altijd even gemakkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want die helpen niet mee aan de verdere verfransing van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Massaal op Open VLD stemmen is de beste manier om uitgeprocedeerde asielzoekers die goed geïntegreerd zijn buiten te houden. Maggie De Block heeft nooit geplooid voor emotionele chantage of populistische oproepen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bezochten Mons en Merchtem en sindsdien is daar niets meer van gehoord. Allo Maggie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu echt dat Maggie De Block een doofpot heeft waar zij 200 afghanen in verstopt ? Hoe gaan die 200 afghanen na 25 mei uit die doofpot komen ? Maggie De Block is wel huisarts maar jouw fantasie overtreft de realiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk lopen er hier meer dan 20.000 illegalen in het "verborgene" rond. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 mei 2014 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me nu geweigerd wordt niettegenstaande ik me borg teken voor haar en ze zelf in feite zéér vermogend is. Het antwoord dat ik dan krijg van de gemeente is dat armere immigranten en hun partners zich onbillijk zouden behandeld voelen. Omgekeerde klasse justitie als het ware |
|
![]() |
![]() |