![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verrader of vrijheidsstrijder? De opinies verschillen nogal.
Citaat:
https://vk.com/wall578770806_21511 Laatst gewijzigd door Bach : 2 januari 2024 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() William Lai heeft de verkiezingen gewonnen !
![]() https://www.bbc.com/news/world-asia-67920530 Er komt dus een voortzetting van de politiek van zijn voorganger. Taiwan laat zich niet bullyen door grote buur China. De bevolking haar gemaakte keuze is duidelijk. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jimmy Lai (Hong Kong) is niet dezelfde persoon als William Lai (Taiwan). Bovenstaand bericht hoort eigenlijk in een andere draad thuis.
Mbt Taiwan is de pro mainland stem gesplitst: Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2024 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mbt Taiwan. Het westen juicht maar bij nader toezien...
"... his victory was a big step down from that of predecessor Tsai Ing-wen four years ago. She had taken a record 8.2 million votes, or 57%. He only managed 5.6 million, a 40% share. The DPP duo prevailed largely because of a severe split in the opposition camp, which together polled 59%. " (Polin) Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2024 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo Bach: je eigen draad hierboven naar de kloten geholpen.
Way to go! ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kleurenrevolutie in Hong Kong is mislukt. Dat zijn zaken waar gedurende jaren, soms langer dan een decennium aan gewerkt wordt.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 september 2024 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt! Dankzij deze draad weet ik nu wie Jimmy ...euh... * scrollt naar boven* Lai is.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met meer correcte en reële feiten dan die verspreid door Bachske's gebruikelijk angstige anti-west breincel. Tipje historie opgelicht met benadering door "Deutsche Welle" broadcasting in dit geval.
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Verwacht geen interesse in de westerse pers voor de ontmaskering van een VS kleurenrevolutie element in Hong Kong tijdens zijn proces.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 25 november 2024 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij glimlachen hier eens goed met jouw gebruikelijk zurig klavier getokkel en copy/paste. Al is het ietwat eentonig uiteindelijk, dat wel.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() "Jullie" kleurenrevolutie is ondertussen wel geklasseerd lijkt het. Het koloniale tijdperk loopt op zijn einde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De snelste van begrip zijt gij bij jullie thuis ook niet, hè.
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() In theorie beëindigd. In de praktijk nog niet.
Maar er is paniek in het imperium. Trump zopas: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |