![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn groentetuin grenst aan een autovrij fiets- en wandelpad waar het bij mooi weer best druk is.
Tussen het pad en mijn tuin staat echter een laurierhaag zodat de voorbijgangers mij niet zien als ik in mijn tuin aan't werken ben. Ik vang daar dus de hele tijd flarden van gesprekken op. Wat langere flarden bij voetgangers, wat kortere bij fietsers. Omdat ik al jaren pm's aankrijg met de vraag om die onvrijwillig opgevangen flarden hier te posten, omdat ik niet de verkeerdste ben en omdat ik in een goeie bui ben zal ik dus vanaf nu op deze algemene vraag ingaan. Vangen jullie ook al eens stukken van gesprekken op die eigenlijk niet voor jullie oren bestemd waren, post ze hier. Let wel; enkel gesprekken van voetgangers en fietsers, die door een laurierhaag heen opgevangen zijn komen in aanmerking. Tijdelijke actie: gedurende de gehele maand mei mogen ook gesprekken gepost worden die door een conifeerhaag heen opgevangen zijn!! Doe uw voordeel!!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een selectie uit de vangst van vandaag:
-"Hier seffens aan dat paaltje rechts." -"Nee, die werkt al nen helen tijd niet..." -"Tegenligger!" -"Daar bij euj moeke zit er toch ook ene?" "Bij ons moeke?" "Zit die daar ni meer?" "Waar bedoelt ge dan juist?" "Ik dacht dat er daar..." -"Tsja, zij moeten het weten eh."
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dienstmededeling: waargenomen doorheen een ligusterhaag
-"Hee ze dat al tegen hem gezee dan?" -"Helaba! Stoppen! Ge rijdt zonder licht!!" -"...En Georgette die weet weer van niks waarschijnlijk..." -"Pas oep, dieje van hierneffe komt buiten, bukken" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() vuil bruin apen
waf waf af waf waf 8 euro en half astemblieft trut ist ik ka ze wel gaaget madammeke boenk |
![]() |
![]() |