![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hep er lang over nagedagd, en ik vindt dat het nu teit wort om ook eens een toppik te opene om zo veel moogelek faute te schrijve alsof we noch maar net hebbe leere schrijve.
Het eeniche ambetante is dat alles nu root onderleindt wortdt door mijn kompjoeter. Dat is wel jamer, maar dat weechd noch niet op teegen het grapiche reesultaat dat je naadien kreigt! Veel sukses met faute maake! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ni chemakellijk!
![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jawel, gewoon je vingers 1 of meerdere plaatsen op je klavier opschuiven. Bijv. voorgaande zin met je vingers 1 toets naar rechts opgeschoven :
Kzxrm;hrxpp;krbo,hrtdd2 pfùeerdere ^maatse, p^ke lmavoer p^scjoiove, Maar 't is wel wreed moeilijk als je een fout wil verbeteren ![]()