![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Werkt Jejoen voor de staatsveiligheid / parketten | |||
| Ja |
|
7 | 70,00% |
| Nee |
|
3 | 30,00% |
| Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Wie er op mijn zenuwen werkt is Jejoen Bontinck , dat vertrekt naar Syrie , wordt er vastgehouden , wordt vrijgelaten , slaat zijn vriendin af en vertrekt naar Turkije om er al dan niet weer naar Syrie te vertrekken .
Wat een media aandacht , alsof er niet meer Syriestrijders zijn . Jejoen doet mij denken aan onzen Abou Jahjah , verzamel radicale moslimjongeren rond u , geef u informatie door aan de staatsveiligheid en verdien er nog wat geld mee .
|
|
|
#2 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Is Jejoen ooit in Syrie geweest .
Afgaande op zijn verklaringen heeft hij in de cel gezeten met een later onthoofde Amerikaan . Ik heb er geen weet van dat hij ondervraagd is door de CIA of de Amerikaanse militaire diensten . Jejoen wou het al in zijn jeugd proberen als Michael Jackson . Zijn jeanettenmanieren staan mij niet aan , dit is geen militant .
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zucht .
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, de meeste vrouwen kiezen tegenwoordig voor dat soort figuren moeten ze maar tegen wat klop tegenkunnen ook ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat heeft dit onderwerp in de rubriek "internationaal" te zoeken?
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hij ging toch "internationaal" vliegen naar Turkije?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 6 januari 2015 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat hij ze ziet vliegen, is meer dan duidelijk. Niet dat ik hem daarmee als minder toerekeningsvatbaar beschouw.
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Jejoen zoekt via de media potentiele Syriestrijders= internationaal. Dat de staatsveiligheid 2 strandjeanetten naar voor schuift om deze potentiele strijders op voorhand in bedwang te kunnen houden met de gekende mislukking , Belgie telt procentueel het meest Syriestrijders is dan weer nationaal .
|
|
|
|
#11 |
|
Europees Commissaris
|
Jejoen is gewoon met een ambulance gaan rijden daar...
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laat staan dat hij ooit in Syrie geweest is . Typisch eentje voor de zorgsector .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 6 januari 2015 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Jejoen is overgeplaatst van De Antwerpse naar de Turnhoutse gevangenis , zegt de pers .
Alsof er dagelijks geen tientallen gevangenen gemuteerd worden . Straks loopt hij weer in lange gewaden in Antwerpen rond , Syriestrijders recruterend om dan hun namen door te geven . Interpol houdt van dergelijke mensen .
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jejoen is niet mediageil. Zijn papa wel.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als ik in den bak zit en gemuteerd wordt om agressie te vermijden gaat mijn papa ook niet naar de pers moeten lopen .
Ze gaan zeggen , dat is de normale gang van zaken . De papa van Jejoen kan dat wel , natuurlijk wordt zijn zoon gestuwd door de pers .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 7 januari 2015 om 19:33. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Parlementslid
|
"Jejoen is klaar om al zijn verklaringen in te trekken"
De mediageile vader... Op het einde gaat hij door het lint.
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
het meest shockerende tot nu toe vind ik dat dit broekventje z'n vriendin in elkaar sloeg, en dat dat meiske nog met hem is.
bewijs dat hij in Syrië onthoofdingen of andere IS stuntjes uithaalde zijn er nog niet. zijn vader bezit vaderliefde, maar heeft ook een vijs los. er bestaat een foto waar vaderlief een geweer draagt, met Jejoen, en een IS gast. die IS gast doet het typische vingertjes gebaar. Jejoens vader het peace teken. Grappig en zo zielig tegelijkertijd. ps: niet politiek gezien is het meest shockerende de naam "Jejoen". Doet me denken aan Jeroen goes Chinees. Laatst gewijzigd door Tamam : 9 januari 2015 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik moet mijn ongelijk toeven , het is niet Jejoen maar papa Dimitri die mediageil is .
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|