![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vrijheid opoffert voor een beetje meer vermeende veiligheid, is beide voorgoed kwijt.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds is onderstaand artikel dan weer een stap in de goede richting.
http://www.demorgen.be/dmselect/nee-...leem-a2175534/
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarnaast moeten we begrip opbrengen voor de moordenaars, want als we de kritiek op moslims zouden vervangen door kritiek op zwarten dan.... euh wanneer kwamen die zwarten ook weer met kalashnikovs in Parijs cartoonisten vermoorden ?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen "niet zo wenselijk" en "niet mogen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach met die gekke struikrover van een pedoprofeet zoveel ik wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever dan de vrije meningsuiting te ondermijnen door ze te beperken tot 'beschaafde' meningen of door de wetgeving tegen discriminatie nog verder uit te breiden, zouden we onze slogans moeten waarmaken door een echte vrije meningsuiting te verwelkomen voor iedereen, ook voor antisemieten en islamofoben.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord, maar ik juich toe dat ze zijn artikel publiceren.
Ondanks zijn af en toe zalvende toon, sta ik achter zijn conclusies.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het potentieel is vele malen groter.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 10 januari 2015 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan iemand dat belachelijke woord "islamofoob" nog verantwoorden zonder zichzelf oeverloos belachelijk te maken?
Charlie Hebdo werd meermaals aangeklaagd voor 'islamofobie', blijkt dat hij in de allereerste plaats helemaal geen irrationele angst had voor islam, geen angst, sowieso niet en al zeker niet irrationeel, bewijzen de feiten nu! Wie nog enigszins z'n geloofwaardigheid wil behouden gebruikt dat onzinnige woord niet meer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fobie Islam-afkeer of -haat zou een juistere term zijn. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 januari 2015 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 januari 2015 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhelderend, Yordin.
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() het is een schande dat die extreem linkse , extreem islamofiele dhimmni krant vlaams geld krijgt.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij die gedood zijn tekenden de scherpe kanten van en maatschappij die zij zagen. Van alles die de revue passeerde en zij beweerden het juiste te moeten promoten.In eigenbelang door Politiek Links, rechts, geloven enz. De vriendin van Charlie stelt en verwoord de hypocrisie die ze nu vaststelt. In crematoria en co zegt men steeds laten we even bezinnen. Wil men deze doden eren voor hun Libre-Esprit. Dan zou men er Marine Le Pen clan ook moeten toelaten. Want eenieder mag toch afscheid nemen van overledenen. Wat ook hun denken is?! Vrijheid van denken toch. Feit is ieder zal daar weer hypocriet proberen de wereld en zo mooi mogelijk plaatje TV en persbeeld voor eigen belang willen vastpinnen voor het collectief geheugen. 7 jan 2015 zou normaal wereldwijd herdenking dag van Elvis worden, oeps. Elvis die miljoenen aanhangers heeft over gans de wereld. Moest wijken voor terreur op basis van parabel om de macht. Velen zien Elvis als en god zoals ook de aanhang van Michael Jackson. Maar rond deze heren werd géén parabel geschreven. Waarbij zij gebruikt en misbruikt werden om de bevolking, de mensen aan banden te leggen tot zelfs na de dood. Om en kleine elite aan de macht te helpen. Zoals voor de eerste politieke partijen die men nu geloven noemt en waar al eeuwen voor gemoord word. Misschien kan met goddelijke Charlie, een beweging al of niet met parabel gesticht worden. Dat de echte Drievuldigheid van de geloven {Macht, Geld, Seks} bekampt met cartoons, woord en daad. Zodat geëist kan word dat er in alle wetboeken ter wereld als eerste art. moet staan: Gelet op de voorbeeld functie ministers, volksvertegenwoordigers, economen, vakbond, geloof en andere predikers, onmiddellijk moeten ontslagen worden indien ze NIET exacte waarheden vertellen. Ze hebben immers voldoende personeel ter beschikking om hun woorden op correctheid te staven. Vervang de spindokter wettelijk door exacte wetenschappers. Dat zou eer betuigen zijn aan hen die stierven voor het vrije woord, de vrije tekening. Goed beseffend dat deze gedachte reeds onmiddellijk zal vermoord worden. Hier en nu tot in de eeuwigheid, door de ongelovigen, gelovigen, volgelingen bewust of gehersenspoeld. Want waar het uiteindelijk allemaal om te doen is {Macht, Geld, Seks}
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we toch eens het woord 'LASTER' uitdiepen... Stel u voor dat ik lasterlijk zou beweren dat ( en nu volledige fantasie) dat tobback met genez gaan varen is op zijn bood voor de teambuilding... en daar dan het woordje Ja ja achter zeg. Goed: iedereen begrijpt als ik daar nog enige bron van informatie over heb, en als ik daar dan nog énige vorm van zinnig iets over kan zeggen, dat ik in feite zo'n dingen niet mag schrijven in de pers... Dus op een message board kun je zelfs laster verkopen. In een persartikel hou je u best toch aan enige vorm van feiten... Waar loopt het mis, en dat is klassiek, waar je een mening hebt over iets die gevoelsmatig, smaakmatig, geloofsmatig wordt aanvaard... |
|
![]() |
![]() |