![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De in Duitsland ontstane Europese volksbeweging PEGIDA (Patriottische Europeanen tegen de Islamisering van het Avondland) heeft nu ook een Vlaamse facebookgroep.
In de eerste uren van haar bestaan verzamelde die reeds 700 likes. https://www.facebook.com/pegidavlaanderen Wanneer de eerste demo's? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik teken niet, ik 'vind het niet leuk', omwille van den 13.
Dat zou moeten zijn, als men zou willen dat ik het onderschrijf: 13. ... behoud en bescherming van de laïcistische overheid en publiek domein Citaat:
Met de 14 ben ik ook niet akkoord, wegens contra-productief in onze streken, maar ochgod, daarvoor zou ik niet nalaten van toch te tekenen. 14. Pegida is voor de invoering van volksreferenda zoals in Zwitserland. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben al het Vlaams Belang, dus aan welke behoefte beantwoordt dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De christelijk-Europese cultuur is niet hetzelfde als een Europa van gelovigen, he. Of we dat nu leuk vinden of niet, Europa is door en door beïnvloed door het christendom. Vandaar die term christelijk-Europees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een politiek ongebonden volksbeweging die protest laat horen tegen de politiek correcte leugenpers en het wereldvreemde establishment dat ons massa-immigratie en islamisering opdringt zonder dat we daar ooit om gevraagd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Op papier klinkt hun programma mooi (nogal vanille zelfs). Toch maar oppassen voor de wolf in schaapskleren.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, dit is off topic in dit draadje. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thuleander "vergeet" te vermelden dat ook zo'n betogingen in Duitsland gebeuren :
http://www.lemonde.fr/europe/article...9874_3214.html 12.000 in Munich, 10.000 in Munster, 8.000 in Stuttgart, 4.000 in Hamburg and het is maar een begin. Allemaal tegen Pegida! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat het cultuurmarxisme in alle geledingen van de maatschappij is doorgedrongen, is trouwens niks om trots op te zijn. Hun mars door de instellingen destijds is gelukt. De voltrekking van hun overige standpunten zien we nu ook (o.a. massamigratie om de Europese culturen te vernietigen en zo makkelijker het volk te beheersen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Wat hebben die gasten tegen de Koerden?
Laatst gewijzigd door Troubadour : 7 januari 2015 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk "vergeet" Thuleander te vermelden dat er ook anti-Pegida betogingen bestaan en dat ze heel veel volk aantrekken : 12.000 mensen in Munich, 10.000 in Munster, 8.000 in Stuttgart, 4.000 in Hamburg. En het is maar een begin. Tijdens haar nieuwjaarswensen op 31 december was Angela Merkel zeer duidelijk : "Ze zeggen : wij zijn het volk. Maar in feit willen ze zeggen : u maakt er geen deel van vanwege de kleur van uw huid of uw godsdienst".
http://www.lemonde.fr/europe/article...9874_3214.html Was ik Duitser, zou ik zowiezo met al die anti-Pegida mensen betogen. Ik ben voor diversiteit, de multiculturaliteit en ik herken me totaal in die anti-Pegida betogers. Laatst gewijzigd door Everytime : 7 januari 2015 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() In de jaren '90 heeft de PKK verschillende aanslagen gepleegd in Duitsland (voornamelijk tegen Turkse organisaties, maar bv. ook tegen reisbureaus die reizen naar Turkije verkochten)
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |