![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Vrijheid van meningsuiting behalve voor diegenen die waarschuwden voor deze waanzin.... enfin. Alles om toch maar niet het eigen ongelijk en de kwaadaardigheid van de islam te moeten toegeven.
ik kots er evenveel van dan van de aanslagen zelf.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() onze politiek correcte hypocrieten waren in mooi gezelschap.... in egypte werd net een jongen die op Facebook zich uitte als atheïst veroordeeld tot 3 jaar cel , je suis charly.
Dit is het meest misselijk makende schouwspel ooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En jij niet alleen, zien en gezien worden was het vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent pakweg de fratsen van iemand als de heer Verhofstadt, Guy toch nog niet vergeten, mag ik hopen. Laten 'we' het gewoon houden op het meest misselijk makende schouwspel van de laatste weken. Nog voor het jaar om is krijgen 'we' gegarandeerd een gloednieuw 'meest misselijk makend schouwspel ooit'. Daar durf ik m'n kop op te verwedden. Ik weet alleen niet wie het 'ons' gaat komen brengen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yordin : 11 januari 2015 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zit er inderdaad dik in. Op z'n minst royaal genoeg voor een Top-30.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet te rap oordelen.
Het grootste deel van de 2miljoen mensen die daar waren, waren daar omdat ze oprecht verontwaardigd zijn over die aanslag. Net als ik bijzonder kwaad was toen ze de halve redactie van een blad dat ik graag las executeerden. De misselijkmakende hypocrieten zijn de bende Staatsmannen en -vrouwen die daar liepen te pronken met de Westerse vrijheden terwijl ze in hun eigen land mensen achter tralies steken omwille van hun mening (hoe zit het met die >400 politieke gevangenen in uw land, señor Rajoy? En het recht om te gaan stemmen?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh? waren er ook Cubanen?
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet dat ik weet, maar volgende "excellenties" waren wél aanwezig :
Citaat:
Niemand maar dan ook niemand van de overige toppolitici die bezwaren had. De betoging was het Hoogfeest van Ongebreidelde Schijnheiligheid. Tot zover jouw "Cubanen".
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 12 januari 2015 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoewel mvr. Le Pen en haar gedachtengoed me gestolen kan worden, is het wel hilarisch dat zij gisteren geweerd werd uit een optocht voor vrije meningsuiting. Dat maakt het dagje uit van die 3,5 miljoen Fransen per direct verloren moeite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mocht het een filmscenario zijn geweest, het zou meteen naar de prullenmand worden verwezen wegens té ongeloofwaardig. Jammer genoeg is het echter bittere realiteit. De politieke recuperatiemachine draait al op volle toeren.
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een leugen van de pijphoer van Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De slogan “Nee tegen oproepen tot haat en tegen angstpropaganda” toont aan dat men nog steeds niet wil afstappen van de selectieve manier waarop we met vrijheid van meningsuiting omgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht net dat ze niet werd geweerd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 januari 2015 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |