Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2014, 11:37   #1
BonBon
Banneling

Standaard Steeds meer achterlijke vrouwen

"Steeds meer Vlaamse vrouwen worden moslim"
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...en-moslim.aspx

“De bekeerlingen komen uit alle lagen van de Vlaamse bevolking. Het gaat om jong en oud. Er zijn wel veel meer vrouwen dan mannen.” Bij de vrouwelijke bekeerlingen zitten ook geregeld vrouwen van islampartners."
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 11:40   #2
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Waarschijnlijk allemaal masochisten die het leuk vinden om door hun achterlijke inteeltechtgenoot geslagen en verkracht te worden.

Ik begin echt de indruk te krijgen dat Belgen achterlijk zijn. Geen wonder dat de Islam totaal geen moeite heeft om haar macht hier uit te breiden....
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:10   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Waarschijnlijk allemaal masochisten die het leuk vinden om door hun achterlijke inteeltechtgenoot geslagen en verkracht te worden.

Ik begin echt de indruk te krijgen dat Belgen achterlijk zijn. Geen wonder dat de Islam totaal geen moeite heeft om haar macht hier uit te breiden....
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar ik vrees dat het in het o zo tolerante Nederland toch wel even erg is gesteld.

Verder kan ik hier enkel de wijze woorden van Mohammed Himself benadrukken, toen hij zei dat zijn vrouwelijke volgelingen een mankement aan hun hersenen hebben.... iets waar wijzelf dus ook al achtergekomen zijn, maar niet mogen zeggen, tenzij we Mohammed Himself quoten:

http://wikiislam.net/wiki/Women_are_...n_Intelligence

Citaat:
Prophet Muhammad's declared that the majority of the inhabitants of Hell are women.[1] When asked why, he said it was because they are deficient in intelligence and religion, and because they are ungrateful to their husbands. Although apologists and female Muslims use a lot of creative arguments to explain away Muhammad's declarations about women, they do not stand up to scrutiny. Here we will present evidence showing Muhammad's belief that all women are less intelligent than their male counterparts;(*) as well as examine and refute the common Muslim claims about the ahadith in question.
enjoy! (en voor degenen die willen twijfelen aan de bron (de Edina's van deze wereld bijvoorbeeld): het is een islamitische bron, dus boven alle verdenking omwille van
  • foute vertalingen
  • foute interpretatie
  • foute whatever

(*) Mohammed had het nu wel enkel over vrouwelijke volgelingen van hem (dat waren degenen die in de hel zaten wegens ondankbaarheid jegens hun eigenaar). De andere vrouwen zitten in de christelijke hemel waarschijnlijk rijstpap te eten (en koken?).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2014 om 12:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:12   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nu eenmaal veel vrouwen die door normale mannen niet meer zullen genomen worden, waar zelfs drank in ruime mate ontoereikend voor is. Die gaan over op islamieten voor dewelke zelfs het achterste van een schaap goed genoeg is om hun wietel in te steken.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:19   #5
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er zijn nu eenmaal veel vrouwen die door normale mannen niet meer zullen genomen worden, waar zelfs drank in ruime mate ontoereikend voor is. Die gaan over op islamieten voor dewelke zelfs het achterste van een schaap goed genoeg is om hun wietel in te steken.
Inderdaad. Deze vrouwen zijn meestal ook ziekelijk en uit verveling willen zij eens 'anders' zijn. Zij willen ook eens met een hoofddoek rondlopen en provoceren. Tot zij slaag krijgen van hun islamitische man, dan gelden de Belgische wetten weer. Zij vergeten wel dat volgens de koran, als het nodig is, de man zijn vrouw een 'lesje' mag leren. U wil niet weten hoeveel moslima's er in vluchthuizen zitten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 januari 2014 om 12:21.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:19   #6
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Als mensen willen bekeren tot de islam dan is dat hun goed recht, ik stel me echter wil vragen bij de motieven die tot zulke stap leiden.

Veel ernstiger dan een bekering tot de islam is het racistische mijnenveld waar mensen door moeten als ze het omgekeerde pad willen bewandelen, de poging tot duiveluitdrijving in Antwerpen heeft dat nog maar eens grondig bewezen.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:46   #7
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Bij de vrouwelijke bekeerlingen zitten ook geregeld vrouwen van islampartners."
Die moeten wel of ze krijgen wat motten.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 12:55   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bekeerde autochtone vrouwen mogen wat mij betreft hun partner volgen, gedwongen naar zandbak van herkomst, en dit tot de 5de generatie.
Oud 22 januari 2014, 13:07   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Als mensen willen bekeren tot de islam dan is dat hun goed recht, ik stel me echter wil vragen bij de motieven die tot zulke stap leiden.

Veel ernstiger dan een bekering tot de islam is het racistische mijnenveld waar mensen door moeten als ze het omgekeerde pad willen bewandelen, de poging tot duiveluitdrijving in Antwerpen heeft dat nog maar eens grondig bewezen.
Vroeger had men de oosterse sektes voor die zweverige typetjes. Nadat die post-puberteit was uitgewerkt kwamen ze gewoonlijk ongeschonden terug in de maatschappij.

Dan heb je ook de "marina's" : totaal gefocussed op de Flair en Dag Allemaal, met totale hersenloze inhoud. Dat zijn de oefenmatrasjes van Mohammed, waarbij er af en toe ook nog eentje bijzit die meent in de strakke rituelen een soelaas te kunnen vinden voor hun eigen totaal gebrek aan persoonlijkheid. Door in een groep te stappen die je omarmt als "welkom zuster" en je uitlegt dat je taken nu zijn vooral niet met je rechterbeen eerst in het toilet te stappen, en verder vijf maal daags het tapijt uit te rollen, kont omhoog tegenover Mekka (dat ze dan leren vinden op de kaart) niet met ongelovigen samen te zitten als ze alcohol drinken, rigoureus dieten (och nee, dat was nog Flair), rigoureus religieus goedgekeurd voedsel eten (dat is beter) etc.... Hoofdzakelijk gewoon een voortzetting van kirrende leeghoofdige puberale toestanden.

Het probleem is echter dat tegen dat die categorie terug tot de normale wereld behoort ze gewoonlijk minstens vier kinderen hebben gebaard, allen netjes gehersenspoeld met de religie van de wrede.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 januari 2014 om 13:09.
Oud 22 januari 2014, 13:33   #10
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Het traditionele rollenpatroon binnen de islam spreekt een bepaald segment van Westerse vrouwen aan.
Nogal wat vrouwen voelen zich overigens prima in een onderdanige positie.
Sja, en als die positie voor een vrouw steeds minder aanvaard wordt in de moderne, progressieve wereld...
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 13:46   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het traditionele rollenpatroon binnen de islam spreekt een bepaald segment van Westerse vrouwen aan.
Nogal wat vrouwen voelen zich overigens prima in een onderdanige positie.
Sja, en als die positie voor een vrouw steeds minder aanvaard wordt in de moderne, progressieve wereld...
Toevallig heb ik daar eergisteren nog iemand over bezig gehoord. Ze was tegen emancipatie.
Gehuwd, man verdient hele vette pree, zij werkt parttime, kinderen afgestudeerd, poetsvrouw in dienst.

hobbies: de standaard better class-thuisblijvende vrouwenhobby : boekenclub ('s middags in de zetel met een tasje thee), wekelijkse "academie", uitjes met de vriendinnen van de academie, uitjes met de boekenclub etc.. etc...

Maar: ze heeft geen gelukkig huwelijk.

Ze is dus tegen de emancipatie omdat:
- ze minder onderhoudsgeld zal krijgen bij scheiding
- ze gehuwd is met scheiding van goederen (moet je wel achterlijk zijn als je dan vindt dat je parttime moet werken)
- ze haar deel van de woning niet kan verzilveren

kortom: ze is de vroegere status van de vrouw kwijt, voordat de emancipatie werd ingevoerd.
- toen had ze per definitie de helft (nu nog indien gewoon gehuwd onder wettelijk stelsel)
- toen kon ze rekenen op vet onderhoudsgeld.

wat ze vergeet is dat voor de emancipatie vrouwen dan ook:
- geen poetsvrouw moet nemen
- zelf groenten kon kweken
- zelf groenten opleggen
- zelf kleding naaien
- zelf truitjes breien
- zelf geen eigendommen kon hebben

Ik heb me niet gemoeid in die discussie, vermits ze het enkel had over de bescherming die de vrouwen vroeger hadden en nu afgekalfd is, deels door haar eigen beslissingen (maar dat heeft ze nog steeds niet door).

Ook de suikermoslimaatjes, die huwen voor de imam en Mohammed zo snel mogelijk vijf kinderen "schenken" redeneren zo.

Volgens islam moeten de mannen hun harems van eten en kleding voorzien. PUNT. Als ze hun vrouwen beu zijn, mogen ze gaan PUNT

Maar vraag dat niet aan de suikermoslimaatjes, want d�*n ineens beroepen ze zich weldegelijk op de westerse wetten om hun rechten op te eisen. Blijft enkel nog het recht op OCMW want ze zijn geeneens burgerlijk gehuwd.

Oud 22 januari 2014, 13:58   #12
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vroeger had men de oosterse sektes voor die zweverige typetjes. Nadat die post-puberteit was uitgewerkt kwamen ze gewoonlijk ongeschonden terug in de maatschappij.

Dan heb je ook de "marina's" : totaal gefocussed op de Flair en Dag Allemaal, met totale hersenloze inhoud. Dat zijn de oefenmatrasjes van Mohammed, waarbij er af en toe ook nog eentje bijzit die meent in de strakke rituelen een soelaas te kunnen vinden voor hun eigen totaal gebrek aan persoonlijkheid. Door in een groep te stappen die je omarmt als "welkom zuster" en je uitlegt dat je taken nu zijn vooral niet met je rechterbeen eerst in het toilet te stappen, en verder vijf maal daags het tapijt uit te rollen, kont omhoog tegenover Mekka (dat ze dan leren vinden op de kaart) niet met ongelovigen samen te zitten als ze alcohol drinken, rigoureus dieten (och nee, dat was nog Flair), rigoureus religieus goedgekeurd voedsel eten (dat is beter) etc.... Hoofdzakelijk gewoon een voortzetting van kirrende leeghoofdige puberale toestanden.

Het probleem is echter dat tegen dat die categorie terug tot de normale wereld behoort ze gewoonlijk minstens vier kinderen hebben gebaard, allen netjes gehersenspoeld met de religie van de wrede.
2!!
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 14:00   #13
kameleon
Minister

Standaard

Je hebt ook nog de angsthazen. Op alles zeuren en zagen wat hun vreemd is.
Oud 22 januari 2014, 14:02   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
ge loopt achter. Het fabeltje van "de bange blanke man" is al drie generaties geleden ten grave gedragen. Ge zult een andere mantra moeten zoeken.

Oud 22 januari 2014, 14:06   #15
kameleon
Minister

Standaard

Het is nu de arme blanke man zeker ?
Oud 22 januari 2014, 14:33   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is nu de arme blanke man zeker ?
Ik beschouw mezelf niet als arm. Mijn kinderen zullen het zijn. Maar dat is hun probleem hoor ik de linkschdraaiende oikofoob nu denken.

Oud 22 januari 2014, 15:02   #17
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vroeger was men bang om voor zijn mening uit te komen, dat is aan 't veranderen, nu wordt er openlijk, zonder schroom, toegegeven dat men tegen de ismlam en de import-goudzoekers is.
Bang? Eerder mondig geworden.
Oud 22 januari 2014, 16:44   #18
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar ik vrees dat het in het o zo tolerante Nederland toch wel even erg is gesteld.

Verder kan ik hier enkel de wijze woorden van Mohammed Himself benadrukken, toen hij zei dat zijn vrouwelijke volgelingen een mankement aan hun hersenen hebben.... iets waar wijzelf dus ook al achtergekomen zijn, maar niet mogen zeggen, tenzij we Mohammed Himself quoten:

http://wikiislam.net/wiki/Women_are_...n_Intelligence

enjoy! (en voor degenen die willen twijfelen aan de bron (de Edina's van deze wereld bijvoorbeeld): het is een islamitische bron, dus boven alle verdenking omwille van
  • foute vertalingen
  • foute interpretatie
  • foute whatever

(*) Mohammed had het nu wel enkel over vrouwelijke volgelingen van hem (dat waren degenen die in de hel zaten wegens ondankbaarheid jegens hun eigenaar). De andere vrouwen zitten in de christelijke hemel waarschijnlijk rijstpap te eten (en koken?).

Ik woon in Belgie en ben ook in Belgie geboren. Ben ook gewoon blank. (oei, mag ik dat nog zeggen zonder niemand voor het hoofd te stoten?) De 'Dutch' in mijn gebruikersnaam slaat op 'Dutch' als Engelse vertaling van Nederlands als taal. Ik zou me voor geen geld onder 'Ollanders' willen begeven. Hun uitspraak van het Nederlands doet mijn oren al na een paar minuten bloeden.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 22 januari 2014 om 16:47.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 16:59   #19
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Vroeger was men bang om voor zijn mening uit te komen, dat is aan 't veranderen, nu wordt er openlijk, zonder schroom, toegegeven dat men tegen de ismlam en de import-goudzoekers is.
Bang? Eerder mondig geworden.
Ik zie die verandering al gebeuren rond mij, ten eerste mezelf enkele jaren geleden en nu begint iedereen wel hetzelfde idee te hebben. We hebben geen plaats, geen geld en een niet compatibele cultuur om die allemaal op te vangen.
De enige die ik ken die nu nog tegenwerken zijn mensen die werken in de opvang sector en hun geld van de staat krijgen of echte geitewollesokken naievelingen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 18:54   #20
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht

Ik denk dat de reden hier ligt :

Citaat:
Precieze cijfers over het aantal nieuwe moslims heeft Taouil niet. “Maar het is een duidelijke trend. Mensen die bij ons komen, zoeken spirituele rust, zoals mensen vroeger rust kregen door kerkbezoek.”
Wij hebben ons ontvoogd van de RKK, maar blijkbaar hebben een groot aantal mensen het " geloof " echt nodig. Zij zijn een beetje de wezenkinderen van de falende RKK, en de islam is daar om die leegte op te vullen.
In mindere mate zien we ook mensen die zich bekeren tot het boedisme, hindouisme enz.
In het geval van de islam is er natuurlijk ook het fenomeen dat meer en meer autochtone meisjes met allochtone jongens vrijen. Je weet toch dat jonge meisjes dikwijls op " bad boys " vallen...Stoeffers met een groot bakkes, macho-gedrag, het heeft zijn charme...
En vrouwen zoeken ook dikwijls onbewust iemand die hen kan verdedigen = de sterkste op straat.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be