Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2014, 20:05   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Asiel problematiek (hele EU): Join Wieroe's army today

Miaauw Rechts Extremisten zonder scherpe hoektandjes,

namastiaauw,

Ik, Wieroe de slimme Hindoe Nazi (Homo)kat uit Delft Kennisstad roep u allen op om mee te doen en je aan te sluiten bij mij Hindoe Nazi Katten legertje, en om dan lekker bloot in je mandje mee te doen om het asielzoekers probleem op slimme wijze op te lossen in de hele EU.

de oplossing van het asiel probleem is al op papier in klad gepennemauwt en de bedoeling is dat wij het allemaal samen luid miauwend gaan presenteren aan alle onderdrukte en economisch verkrachte inheemse Europeanen (blanke ariers dus) en samen moeten wij het dan doordrukken tot in de Brusselse peeshokjes en gouden toiletpotjes.

mail ons en doe mee,

Wieroe, Hindoe Nazi Katten Fuhrer uit Delft kennisstad
Delft, Nederland
E: p/a [email protected]

zie dit eens jochies, dit moet binnen 9 maanden stopgezet worden met TWK tot 30 april 1945 incl alle nakomelingen van alle asielzoekers sedertdien. ONTWORMEN die hele Multikukeluku, precies zoals ik als Hindoe Nazi Kat elke drie maanden ontwormd word met zwaar gif door mijn strot.

--------------------------

80% inwoners Rijs (FRL) tegen komst asielzoekers
Geplaatst op 8 november 2014 door E.J. Bron

Screenshot_25

(Door: Pritt Stift)

Begin deze week al op uw aller GeenStijl, nu ook opgepikt door de Azijnbode en RTL Nieuws. Het doodstille durpje Rijs van 187 inwoners in het glooiende Friese Gaasterland krijgt 500 Somalische qatkauwers, Syrische oorlogstraumaten en overige subsharaanse gelukszoekers in de maag gesplitst. No brainer dat die inwoners van Rijs daartegen in opstand komen. Maar het lijkt tevergeefs. De Staat, COA en Gemeente drukken gewoon hun zin door. Protesteren heeft geen zin. 187 boze Friezen op het Malieveld, daar lachen ze in Den Haag om. 80% van de inwoners is tegen, 10% is voor, 10% is weet niet/geen mening. Doe de wiskunde. Maar democratie in Nederland is niets meer dan bek houden en die blauwe envelop openen.

Lees verder>>>
(h/t Tom Hendrix)
GeenStijl
Beoordeel dit:

http://ejbron.wordpress.com/2014/11/...-asielzoekers/

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 8 november 2014 om 20:06. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2014, 22:46   #2
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

namastiaauw Rechtsdraaiende kontjes,

ziehier mijn visitekaartje en pootafdruk uit het late Jura toen er nog geen heerlijke, knapperige Nazi Duitse kattenbrokjes waren uitgevonden:

Miaauwallah: 'Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden'

Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat
Offercode S209
Offerdatum 30 april 2014

http://www.dewanand.com/s209.htm

Oud 14 november 2014, 20:51   #3
dewanand
Minister-President

en kijk natuurlijk ook even naar mijn eerste en laatste liefdes en seksavontuurtje met een afghaanse doekjespoes in 2007, echt een one night stand in kattenstijl met de katten kama sutra als handleiding en theorieboek:

Liefdesleven (14 pictures) van Wieroe, de cyberkat van Nederland

Offeraar Dewanand
Offercode wieroe01
Offerdatum 30 maart 2007

http://www.dewanand.com/wieroe01.htm

Oud 6 december 2014, 20:54   #4
dewanand
Minister-President

Mauw, mauw, namastiaauw rechtse draaikonten,

zie onder, nou mauw mauw, voor mij, Wieroe, de slimme Hindoe Nazi kat uit Delft kennisstad is de maat nu vol.

Ik heb jarenlang zitten mediteren over dit hele asielgedoe en hier zijn mijn superintelligente oplossingen, puntsgewijs:

1. Schengen asiel akoord, verplichte opvang met VN moet opgezegd worden door de onafhankelijke lidstaten van de EU via een volksreferendum waaraan allleen inheemse raszuivere ariers mogen meedoen in alle Avondlanden in Europa.

2. Daarna moet ism Rechtse partijen in Frankrijk een Groot Asiel Relay stad en opvang station gebouwd worden in Frans Guyana (zuid amerika, naast suriname) en daar worden alle asielzoekers binnen de uitgetreden EU lidstaten naartoe gedeporteerd met twk incl hele familie vanaf 30 april 1945, zonder pardon en zonder enig verder recht op verkrijgen EU burgerschap. Ze krijgen een status aparte en mogen wel werken in dat Asiel Relay station in Frans Guyana en krijgen gewoon loon, en aow rechten enz. en de europese industrie krijgt daar voorrang om produktie centra te bouwen en hen als goedkope arbeiders in te zetten.

Nou wat word ik toch moe van al dit gedenk en gemauw naar mijn koelie typslaafje, nu nog even een heerlijke Nazi Duitse kattenstick uit 1940 tussen mijn scherpe katten kiezen douwen.

amen, om shanti, shanti, shanti AUM,

aldus Wieroe

zie dit, maat is vol jonges:

---------------

Asielwaanzin in Duitsland: “Vluchtelingen” vallen buurtbewoners aan en vernielen onderkomen
Geplaatst op 6 december 2014 door E.J. Bron

Screenshot_28

(Vertaling: E.J. Bron)

Donderdag pas betrokken de eerste asielzoekers het nieuwe onderkomen in Großröhrsdorf (district Bautzen) en nu al is er sprake van een serie zorgwekkende incidenten. Direct naast de plaatselijke school werd voor een slordige € 13.000,- een sporthal verbouwd. Er werden scheidingswanden in aangebracht en nieuwe techniek om de hal als tijdelijk kwartier voor 50 “vluchtelingen” in te richten. Er trokken 17 Tunesiërs in, er zullen er nog meer volgen. De afgelopen dagen deden veel inwoners van Großröhrsdorf hun best om een welkomstcultuur te ontwikkelen, schrijft de “Sächsische Zeitung”.

Hoe de “vluchtelingen” de hen tegemoet gebrachte “welkomstcultuur” nu al beantwoord hebben, laat een kroniek van de afgelopen twee (!) dagen sinds hun aankomst zien.

Tot vrijdagmiddag moesten de politie en reddingspersoneel al viermaal uitrukken naar het noodonderkomen voor asielzoekers in Großröhrsdorf.

Donderdag, 04-12-2014

Onmiddellijk na aankomst voelde een Tunesiër zich donderdagmiddag onwel, hij had blijkbaar te kampen met zelfmoordplannen. De reddingsdienst werd gealarmeerd. Hij zou naar het ziekenhuis gebracht worden, maar weigerde dit. Ter ondersteuning was ook de politie ter plaatse. De actie werd afgeblazen, omdat het volgens de districtsautoriteit niet duidelijk was dat er gevaar van de mannen zou kunnen uitgaan. Dat deze inschatting fout was, toonde de daarop vo9lgende escalatie van geweld aan. De “Sächsische Zeitung” schrijft hierover:

Maar al enkele uren later moest de politie opnieuw uitrukken en ook de brandweer. Eerst was er volgens de politie sprake van onenigheid tussen bewoners van het onderkomen. In werkelijkheid ging een blijkbaar dronken bewoner door het lint. Uit een alcoholtest op de 26-jarige bleek hij een promillage van 2.0 te hebben. Hij beschadigde meerdere meubelstukken. Voor het onderkomen stak de man uit Tunesië kartonnen dozen in brand en ook de gordijnen uit de hal gingen in vlammen op, aldus ooggetuigen.

Dat dit niet alles was, laten de beelden van Radio Lausitz zien. Daarop is te zien dat er ook meerdere zakken met kleding in brand werden gestoken, die buurtbewoners voor de vluchtelingen hadden ingezameld. De politie arresteerde de brandstichter.

Vrijdag, 05-12-2014

Vrijdagmiddag verwondde een asielzoeker zichzelf met een mes. Opnieuw moesten de politie en de reddingsdienst gealarmeerd worden. Volgens informatie van de politiedirectie Görlitz stond hij waarschijnlijk onder invloed van drugs en had hij gezondheidsproblemen. Hij werd naar het ziekenhuis voor psychiatrie gebracht, aldus politiewoordvoerder Ziegert.

Mesaanval op buurtbewoner

Direct aan de tot “vluchtelingen”-onderkomen verbouwde sporthal grenzen twee scholen. Een jonge man (23) werd tegen 13.15 uur vlakbij het sportveld en het noodonderkomen zonder waarschuwing vooraf aangevallen, wat eerst nog zonder gevolgen bleef. Later, tegen 14.00 uur, volgde de tweede aanval, toen hij ging wandelen in de buurt van het gymnasium. Hij zou door een asielzoeker zijn aangevallen met een mes, vertellen buurtbewoners. De omschrijving van de dader: “Zuidlands type met een baard van drie dagen”. De reddingsdienst bracht de 23-jarige naar een ziekenhuis.

De moeder van een gymnasiaste vertelde later wat zij had gezien. De man zou hebben gebloed en werd door scholieren ondersteund. Kinderen hadden dit moeten zien”hoe moeten zij dat verwerken?”, aldus de bezorgde moeder.

Hoe de verantwoordelijken ter plaatse met de situatie van de steeds groter wordende aantallen “vluchtelingen” omgaan en wat zij van de burgers verlangen, laten de verklaringen van de verantwoordelijke districtscommissaris voor het district Bautzen, Michael Harig (CDU), zien. Op de argumenten “de boot is vol” of “wij hebben toch zelf genoeg problemen en arme mensen”. Die burgers van zijn district tegenover hem formuleerden, antwoordde hij:

“Natuurlijk is er ook bij ons nog veel te doen, hebben mensen hulp nodig. Een goede kennis zei onlangs tegen me dat zij asielzoekers in Bautzen had ontmoet. En deze zouden moderne kleding hebben gedragen zoals zijzelf. Ook dat wil ik niet uitsluiten.”

Desondanks eiste hij:

“Ik kan alleen maar vragen om begrip en meedoen. Laten we deze uitdaging met succes tegemoet treden – vanwege de menselijkheid.”

In een ander statement citeert hij zelfs het weekblad “Die Zeit” met betrekking tot het district Bautzen met de zin: “De boot is leeg!” Hij komt tot de conclusie:

“De wereld is zoals hij is. We zullen asielzoekers en vluchtelingen moeten blijven opnemen.”

In zijn meest actuele verklaring m.b.t. het thema “vluchtelingen” roept districtscommissaris Michael Harig op tot onthouding – uiteraard alleen maar van de eigen bevolking. Hij schrijft:

“De Adventstijd is historisch gezien een vastentijd. Door onthouding dienen wij mensen tot het wezenlijke van ons bestaan te komen, ook om ons erop te bezinnen wat we moeten veranderen, opdat leven, samenleven, beter lukt.”

Daarop is maar één antwoord mogelijk. Sluit u aan bij een van de talrijke demonstraties tegen asielmisbruik. Voor de mensen in het district Bautzen is Dresden het dichtstbijzijnde adres om druk op de verantwoordelijken te kunnen uitoefenen. Iedere maandag, totdat er iets verandert!

Bron:
www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

https://ejbron.wordpress.com/2014/12...en-onderkomen/

Oud 8 december 2014, 13:59   #5
F.B.
Parlementslid

Standaard

Zeg eeeeeuhh... dewanand. Ik durf gerust n naam van de meeste hier spreken, en stellen dat Uw draadjes nogal ....eeeuh... onduidelijk zijn.
Oud 8 december 2014, 19:32   #6
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Zeg eeeeeuhh... dewanand. Ik durf gerust n naam van de meeste hier spreken, en stellen dat Uw draadjes nogal ....eeeuh... onduidelijk zijn.

Wieroe mauwde dit in beschaafd Nederland hoor, ABKN (algemeen beschaafd Katten Nederlands), nou hoog tijd dat jij net als Wieroe ook een Neerlandicus doctors graad behaald. Dit klinkt toch duidelijk genoeg??:

Visie en oplossing van Wieroe liefst al vorige week invoeren:

'zie dit eens jochies, dit moet binnen 9 maanden stopgezet worden met TWK tot 30 april 1945 incl alle nakomelingen van alle asielzoekers sedertdien. ONTWORMEN die hele Multikukeluku, precies zoals ik als Hindoe Nazi Kat elke drie maanden ontwormd word met zwaar gif door mijn strot.'

tsja he, als de kat het zegt.....

de huiskat weet het altijd beter, AUM Shanti, mauw, mauw, Shanti AUM.

Laatst gewijzigd door dewanand : 8 december 2014 om 19:33. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
Oud 9 december 2014, 01:16   #7
MultiMAN
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze draad is erg duidelijk: dit is een oproep aan het autochtoon Europees volk, om in opstand te komen tegen Hindoes, daar de schrijver zichzelf profileert als een import Hindoe, wiens gebrabbel op zijn blog, en diens verder nutteloos levensonderhoud gefinancierd word door het OCMW.

Het is een aanklacht tegen de "verrijking" van de multikul.

De titel van deze draad : "Asiel problematiek" waarin deze "verrijker" zichzelf etaleert als onderdeel van het probleem, was hierbij een weggevertje.

Laatst gewijzigd door MultiMAN : 9 december 2014 om 01:18.
MultiMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 11:47   #8
dewanand
Minister-President

Standaard

ach multiman, ga jij nou bekvechten met een Hindoe Nazi kat??

tsja als de kat het miauwt dan....

de kat heeft altijd gelijk mauw mauw.

wieroe heeft gemiauwt en hij mag toch ook volop gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting voor Hindoe Nazi katten uit delft kennisstad?

Oud 9 december 2014, 12:11   #9
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Deze draad is erg duidelijk: dit is een oproep aan het autochtoon Europees volk, om in opstand te komen tegen Hindoes, daar de schrijver zichzelf profileert als een import Hindoe, wiens gebrabbel op zijn blog, en diens verder nutteloos levensonderhoud gefinancierd word door het OCMW.

Het is een aanklacht tegen de "verrijking" van de multikul.

De titel van deze draad : "Asiel problematiek" waarin deze "verrijker" zichzelf etaleert als onderdeel van het probleem, was hierbij een weggevertje.

kijk Multiman, zo bekijkt Wieroe het nu als slimme Hindoe Nazi kat en ik hoop dat je hem gelijk geeft:

[06.12.2014]
Pownews mag anonieme sukkeltjes kapotmaken, maar van Onno Hoes blijf je af

Peter Breedveld

uit geplaatste reacties online na strenge moderatie door peter breedVeld:

op 08 12 2014 at 13:21 schreef dewanand:

Mauw, mauw, namastiaauw Ralph van der Geest, Egbert, Mario, ea Poedernaakte Fnaakters,

helaas zijn dit de harde feiten anno domini in Nazi Holland:

1. zeker 99 procent van de blanke Hollanders heeft diep in hun hart spijt van dat zij vroeger de grenzen wijd openden voor niet ariers en de massa immigratie met trojaanse paarden en geitjes tolereerden.

2. Nu is er overal al informele apartheid in nederland. ZElfs daten met blanke homo’s loopt vast nu door die hele rassenscheiding en veel niet arische homo’s maken dit toch erg vaak mee, incl wieroe en ik.

3. HOe moet het verder? ok simpel, kristallnacht, gevolgd door snelle blitzkrieg met gaskamers en verbrandingsovens? dit is hoe dan ook de natte vingerdroom van erg veel Hollandse nazi’s nu en het is een tijdbom onder die hele zieke Plofmultikukeluku. Het zaakje zal ooit moeten ploffen.

de plof allochtoon is gewoon niet zo lekker meer tussen de witte hollandse lakens.

maw
met dikke bleek die zaak hier reinigen, het vieze zwarte roet witwassen van PIKzwarte koelies en hindoe aapjes?

dewa en wieroe

bron: frontaal naakt:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives...ijf-je-af.html

Oud 9 december 2014, 12:42   #10
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inleiding en duiding door Wieroe de slimme hindoe nazi kat

Stippellijn

Artikel + bronvermelding

Duidelijker dan vele andere forummers.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 14:59   #11
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Inleiding en duiding door Wieroe de slimme hindoe nazi kat

Stippellijn

Artikel + bronvermelding

Duidelijker dan vele andere forummers.
En ondanks het feit dat vele linksen dit niet willen inzien, heeft Wieroe de slimme hindoekat vaak een heel geldig punt.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2014, 14:49   #12
dewanand
Minister-President

mauw mauw namastiaauw Rechtsdraaiende forum geleerden,

De Duitse Katten hebben hun baasjes nu opgeroepen om maar te gaan demonstreren tegen de asiel invasie van uitheemse volkeren en rassen die hier vreemde en agressieve elementen worden na naturalisatie. En de baasjes gehoorzaamden braaf in Dresden waar nu al enkele weken lang elke maandagavond een keurige demonstratie wordt gehouden en de katten kijken tevreden ernaar vanuit hun luie mandjes achter de buis.

De Duitse katten lusten geen viessmakend halal kattenvoer en ook geen oosterse of afrikaans kattenvoer met maden en wormen, en hierom zijn de duitse katten tegen verdere immigratie, en willen zij nu dat de massa remigratie begint van alle uitheemse mensaapjes die parasiteren in alle Avondlanden, incl Nederland.

ONTWORMEN van de hele Multikukeluku moet in 2015 de hoogste prioriteit krijgen in alle Avondlanden en dit slim idee van de ondergetekende, hardwerkende Hindoe Nazi kat uit Delft kennisstad is prijzenswaardig.

Alle ideeen zijn welkom om de zaak in heel Europa effectief en goedkoop te ONTWORMEN dus miauw maar raak via de email naar ondergetekende,

aldus de nieuwe Katten Fuhrer uit Delft kennisstad,

Wieroe
de slimme Hindoe Nazi kat.

ps
zie deze tekst over de wekelijkse demonstraties in Dresden tegen de invasie van uitheemse asielzoekers, een gemeen, anti-inheemsen complot van de EUSSR.

---------------------- begin tekst citaat:

10.000 Duitsers betogen in Dresden tegen asielinvasie en salafisme
door RechtsActueel • 10 december 2014

pegidaAl enkele weken lang betogen in Dresden elke maandagavond duizenden Duitse burgers tegen de asielinvasie die momenteel Duitsland overspoelt, en het moslimextremisme van de salafisten van IS. De betogingen worden georganiseerd door PEGIDA – ‘Patriotische Europäer Gegen die Islamisierung des Abendlandes’. Het regime raakt in paniek: vorige week verhinderden linkse antifa-betogers, massaal aangemoedigd door media, kerken, overheidssubsidies en vrijwel alle partijen, met geweld de vreedzame optocht. Maar vorige maandag daagden meer dan 10.000 betogers op. Links mobiliseerde massaal, maar kon dat aantal zelfs niet benaderen. Links was zo gefrustreerd, dat na afloop enkele deelnemers aan de Pegida-demonstratie het hospitaal werden ingeslagen door een groep gemaskerde Antifa-schoften. Naar goede gewoonte werden door links ook tientallen politieagenten aangevallen en verwond.

De demonstraties zorgen voor veel discussie: de betogers worden door links en de media uitgescholden voor ‘neonazis’, ook al spreken de organisatoren zich telkens uit tegen (neo)nazisme en wordt op hun spandoeken naast de vlag van ISIS ook de vlag van antifa en het hakenkruis symbolisch in de vuilnisbak gegooid. Net als in Vlaanderen weet links in Duitsland verdomd goed dat de enige manier om de rechtse grondstroom onder controle te houden erin bestaat, de rechtse ideeën met een onophoudelijke angst- en propagandacampagne voor te stellen als ‘extremistisch’, ‘gevaarlijk’ en ‘fascistisch’. De NPD steunt de betogingen voluit, de populistische AfD is verdeeld, net als de christendemocratische CDU. Welke de politieke resultaten zijn van de beweging is voorlopig dus onduidelijk.

Online is een video te zien van exact 1:20 min.

bron: rechtsactueel, deeplink:
http://rechtsactueel.com/2014/12/10/...-en-salafisme/

Laatst gewijzigd door dewanand : 10 december 2014 om 14:50. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
Oud 10 december 2014, 20:03   #13
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En ondanks het feit dat vele linksen dit niet willen inzien, heeft Wieroe de slimme hindoekat vaak een heel geldig punt.

jajaja lof der zotheid,

vaak ben ik ook stomverbaasd wat Wieroe allemaal naar mij miauwt en wat hij allemaal in mijn bruine koelie apenkop inplanteert via de Wifi Kwantum poorten die hij bij mij allang geleden heeft gekraakt, gehackt he. Deze poorten zijn inputs in mijn onderbewustzijn en die signalen uit Wieroe's bewustzijn stromen zo continu door omdat ik in zijn karmitronen veld zit hier thuis op net 4 meter afstand, en dit klinkt wel raar maar je mag het wetenschappelijk gaan uitzoeken. denk aan die hele theorie over morfologische resonantie velden, van Rupert Sheldrake, wetenschappelijke micro bioloog.

klinkt ziek maar ik besef toch vaak dat Wieroe als Hindoe Nazi kat veel dingen aan mij doorseinde op deze wijze sedert hij hier de zaak kraakte in 2005 als Hollandse slumkat uit rijswijk.

nee, wij zijn niet de enige intelligente wezens op deze planeet, wij zijn DOMintelligente omhoog gevallen mensapen maar die andere intelligente wezens moeten ons nu hartgrondig haten en doodwensen.

Maw die dingen die Wieroe hier verkondigt mbt Islam, die parasitaire halal lintworm plaag in de europese biotopen van blanke mensapen, dat ONTWORMEN van de multikukeluku komen echt van hem geloof ik nu. Vaak zie ik Wieroe ook naar de teksten kijken en echt diep nadenken erover.

ja daarom noem ik Wieroe's naam nu toch overal op internet en in al mijn teksten en boeken, omdat ik er zeker van ben dat hij sedert 2005 echt actief mee heeft zitten denken met mij om alle ruim 1,6 miljoen woorden teksten op mijn site te ontwikkelen met soms erg afwijkende Uberkat visies en gedachte sprongen.

ok klinkt raar maar wij zijn niet alleen op deze planeet als intelaapjes toch??

dewanand en Wieroe

Oud 13 januari 2015, 22:33   #14
dewanand
Minister-President

zie onder, een fan, knuffelvriendje en donateur van Wieroe miauwt onderstaande tekst op Ejbron.

Follow Wieroe de Grote,
de hoop voor alle inheemse ARische Uberkatten in alle Avondlanden, kies voor heerlijke, versgekookte Duitse Nazi kattenbrokjes uit 1940 en stem op de Hindoe Nazi Kat uit Delft kennisstad. Dit recht om pro-Avondland te stemmen is je grondrecht, stamp dus nu met alle vier pootjes op de grond volgens de tonen van jou beste extreem rechtse, vaderlandse strijdliedjes.

\ nu volgt de hele geciteerde tekst van een fan van Wieroe:
------------------
De weg terug
Geplaatst op 13 januari 2015 door E.J. Bron

Screenshot_67

(Door: Eg Reggs)

Een gevoel van moedeloosheid zou je zomaar kunnen bekruipen na het voorbije en zoveelste incident van moslimterrorisme. Welke omvang, welke regelmaat en welke weerzinwekkendheid moet dit verschijnsel wel niet aannemen voordat de enige reële oplossing – deportatie – bespreekbaar wordt?Want het probleem is ten diepste vanzelfsprekend niet de ‘radicale islam’, maar de aanwezigheid binnen onze landsgrenzen van islamieten. Om de Jihadisten te omschrijven als ‘radicale moslims’ is net zo absurd als wanneer we Hitler een ‘radicale nazi’ zouden noemen of Kim Jong Un een ‘radicale Stalinist’. Een islamiet die beweert geweld te verafschuwen, is als een artiest die zegt dat je geen drugs moet gebruiken.

Dergelijke individuen zullen ongetwijfeld bestaan, maar het is in feite een verloochening van het eigene en een afwijking van de norm. Want islam was in zijn oorsprong gewelddadig en overal blijkt ook vandaag nog de islamitische trouw aan deze eerste beginselen: van Thailand tot de Filipijnen en van Australië tot de VS – overal waar de islam zich nestelt, vergezelt hij zich van dit bloeddorstige wezenskenmerk.

En diegenen die hoopvol spreken van ‘gematigde moslims’ of van de ‘secularisatie binnen de moslimgemeenschap’ hebben waarschijnlijk weinig persoonlijke ervaring in de omgang met moslims – radicaal of anderszins. Anders zouden ze weten dat deze zogenaamde ‘gematigdheid’ maar heel relatief is. Ja,sommige moslims zijn ogenschijnlijk niet zo erg van de zware stempel: er zijn ‘islamitische hoerenlopers’ en ‘islamitische drankschuiten’. Maar zelfs deze ‘goed geïntegreerde moslims’ zullen bijvoorbeeld de ramadan in acht nemen en breder getrokken, zich onderdeel voelen van het ‘dar al islam’. Als eenmaal de vernislaag is afgepeld, dan blijken voorts ook bij hen allerlei – wellicht onverwachte – opmerkelijke sympathieën en antipathieën vlak onder de oppervlakte schuil te gaan. Zoals een ongezonde interesse in het doen en laten van de Joden, maar bijvoorbeeld ook een (wat wij dan zouden noemen) anti-zwart racisme. Belangrijker dan wat zij vinden van de Kafris, de Koelies en de Jehudis is echter hun onderliggende standpuntbepaling tegenover ons Kafirs – iemand die beweert dat deze ‘goed geïntegreerde moslims’ in een conflictsituatie onze kant zouden kiezen, is buitengewoon slecht ingelicht.

Zodoende zijn dus zelfs de ‘gematigde moslims’ in het gunstigste geval een soort van slapende vijfde colonne. Gereedstaand om op het uur X ons vertrouwen te beschamen en onze goedgelovigheid af te straffen. In zoverre zij zelf natuurlijk al niet voortijds ‘plotseling geradicaliseerd’ zijn. En om te fantaseren over het denaturaliseren van Jihadgangers is een frivoliteit die we ons niet langer kunnen permitteren. Het is een reeds langs gepasseerd station en veel radicalere opties zouden nu overwogen moeten worden. We zouden moeten denken in termen van 747’s waar de passagiersstoelen uit gedemonteerd zijn. Aan containerschepen waarin – per overtocht – misschien wel 100.000 ‘remigranten’ te persen zijn. Maar helaas zal er nog veel bloed moeten vloeien voordat deze denkwijze binnen het publieke discours haar gerechtvaardigde plek uiteindelijk verworven zal hebben.

Door:
Eg Reggs
(voor www.ejbron.wordpress.com)

https://ejbron.wordpress.com/2015/01/13/de-weg-terug/

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be