Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2015, 20:20   #1
Gerard_Leek
Partijlid

Standaard Duitse journalist onthult (duivelse) propagandamachinerie

Citaat:
Duitse journalist legt (duivelse) propagandamachinerie bloot

Een professionele Duitse journalist - Udo Ulfkotte - deed de volgende uitspraak: "wij hebben leugens over Rusland geschreven om een wereldoorlog te ontketenen."

Ik werd gefaciliteerd bij het schrijven van propagandaleugens. Het doel was om bij te dragen aan het ontketenen van een derde wereldoorlog. Maar liefst 25 jaar werkte ik als journalist. In die periode werd ik getraind om leugenachtige teksten te formuleren waarin de waarheid dusdanig omgevormd werd tot leugens dat het publiek het niet zou doorgronden. Dit verklaarde de Duitse journalist tegenover de wereld.

Deze Duitse journalist waarschuwt de wereld dat leugens zorgvuldig geconstrueerd worden en via de media als waarheden gepresenteerd worden. We leven in een illusie die gecreëerd wordt door de elite die tot doel heeft: het ontketenen van een grote oorlog. De reden hiervoor is dat de elite de mensheid in armoede tracht te brengen zodat ze na de grote oorlog het concept van de Nieuwe Wereldorde aan het publiek kunnen aandragen als een oplossing voor duurzame vrede en andere maatschappelijke problemen. De Duitse journalist werkte 25 jaar lang voor uiteenlopende Duitse mediahuizen.

De afgelopen paar maanden besloot ik om het publiek mee te delen dat Amerikaanse en Duitse/ Europese m.s.m. leugens fabriceren teneinde een militair conflict met Rusland te veroorzaken. Het was niet goed dat ik en mijn collega's daaraan deelnamen in het verleden. Ik wil geen oorlog en om deze reden wil ik niet langer betrokken zijn bij de propagandamachinerie die daartoe aangewend wordt.

Oorlogen breken niet spontaan uit. Mensen worden alvorens tegen elkaar opgehitst. Het aandeel van de media daarin is groot! Momenteel schrijf ik daarover een boek, waarin de kwestie fundamenteel aan de orde gesteld wordt! Het is allemaal zorgelijk. Ik wil niet meer een onderdeel vormen van de leugenachtige propagandamachinerie omdat zoiets geen kenmerkt is van de democratie. Er is daarin geen sprake van democratie en persvrijheid.

Aan mij werd de taak toegekend om vanuit een pro-Amerikaans perspectief over Rusland te berichten. Daarvan wil ik afzien.
http://www.intermagazin.rs/nemacki-n...ski-rat-video/

Video: https://www.youtube.com/watch?v=x6cM2zcaFYU

Stelling: Eerst onthulde Snowden belangrijke informatie dat globale overheden hun burgers spioneren en zo is Udo Ulfkotte ook een belangrijke klokkenluider die als insider belangrijke informatie naar buiten brengt dat hij ertoe gebracht werd om propagandaleugens te schrijven ten behoefte van een duivels plan tot het ontketenen van een derde wereldoorlog.
Gerard_Leek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2015, 20:28   #2
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

http://www.apache.be/?p=50471
Rusland, Vlaams Belang en Pediga hand in hand voor een blank avondland
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2015, 20:31   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Rusland, Vlaams Belang en Pediga hand in hand voor een blank avondland
Rusland, blank avondland?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2015, 20:38   #4
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard_Leek Bekijk bericht
Stelling: Eerst onthulde Snowden belangrijke informatie dat globale overheden hun burgers spioneren en zo is Udo Ulfkotte ook een belangrijke klokkenluider die als insider belangrijke informatie naar buiten brengt dat hij ertoe gebracht werd om propagandaleugens te schrijven ten behoefte van een duivels plan tot het ontketenen van een derde wereldoorlog.
"Informatie" waarvoor geen enkel tastbaar bewijs bestaat.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2015, 20:42   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
"Informatie" waarvoor geen enkel tastbaar bewijs bestaat.
Als je aan het opzoeken gaat over die man, kom je uit bij iemand die nu eenmaal graag de vreemdste theorieën achterna loopt. Hij is trouwens al lang geen journalist meer die in dienst werkt van een Duitse krant of tv-zender.
Oud 17 januari 2015, 20:42   #6
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Zo'n 2300 jaar na Eubulides van Milete vindt er ene opnieuw de leugenaarsparadox uit.
Journalist zegt : Journalisten zijn leugenaars.
Oud 17 januari 2015, 20:44   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zo'n 2300 jaar na Eubulides van Milete vindt er ene opnieuw de leugenaarsparadox uit.
Journalist zegt : Journalisten zijn leugenaars.
Niet vergeten: Ulfkotte publiceert bij Kopp Verlag, een uitgeverij die bekend staat omwille van zijn hele reeks boeken rond allerlei vreemde theorieën, complotten...

Echt geloofwaardig komt die man alvast niet over.
Oud 17 januari 2015, 21:20   #8
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Rusland, blank avondland?
Oei, het avondland is enkel west Europa ? Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Ik dacht dat Rusland daar ook deel van uitmaakt. Voor Catherina bestond Rusland niet, erna werd Rusland deel van het Europese avondland. Sint Petersburg en Moskou heb ik ook altijd als west europa beschouwd, cultureel. Geschiedenis is mijn sterkste vak niet.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2015, 21:23   #9
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be