Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2015, 15:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Moeten onze wetten zich hiermee moeien ?

Moeten zogezegd zwakke oudere dames behoed worden voor zo'n avonturen?
Dat soort dames trekt toch niet naar ginder voor wat goedkope zon zeker ?

Het volstaat volgens mij om de b. nationaliteit slechts definitief toe te kennen na 10 jaar volgehouden huwelijk.

Jonge Tunesiër versiert Annemie Struyf
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...e-Struyf.dhtml

Citaat:
Annemie Struyf (53) heeft zich laten versieren door een jonge Tunesiër op het vakantie-eiland Djerba. Heel eventjes maar, en het was voor haar programma 'Via Annemie'. Daarin volgt ze een vrouwelijke politiecommissaris die schijnhuwelijken blootlegt.

Struyf trok met de commissaris naar Djerba. Daar gaven beide dames zich uit als gescheiden vrouwen.

Camera in handtas
"Wij beantwoorden aan het profiel van iets oudere vrouwen die in Tunesië erg in trek zijn bij jonge mannen. Die willen via een schijnhuwelijk in België belanden", zegt Struyf. Haar ontmoetingen met de jonge Tunesiërs legde ze met een in haar handtas verborgen camera vast.

Kwetsbare vrouwen
Struyf bleek in de smaak te vallen. Een jonge Tunesiër kwam een praatje maken aan haar tafel, er werd gedanst. Tijdens een tweede 'date' zei de jonge man dat hij met haar wou trouwen. "Triest is dat, want die jongens mikken op vrouwen die mislukte relaties achter de rug hebben. Kwetsbare vrouwen die zich gevleid voelen door de aandacht".

Aangenomen wordt dat de jonge Tunesiër niet zozeer zijn zinnen had gezet op een passionele romance, maar op een schijnhuwelijk met Struyf.

Het tweede seizoen van 'Via Annemie' start op 15 januari.
Citaat:
Voor het tweede seizoen van 'Via Annemie' maakte programmamaakster Annemie Struyf (53) in Tunesië een reportage over schijnhuwelijken. Met een verborgen camera laat ze zien hoe een jonge Tunesiër haar versiert. Dat was niet bepaald naar de zin van haar thuisgebleven man.

Toen ik de beelden zag, was mijn eerst reactie: 'Oh jee, mijn kinderen gaan het echt niet leuk vinden om hun moeder te zien flirten met een jonge gast'

Annemie Struyf

"Hij vond dat niet zo leuk en hij begreep ook niet zo goed waarom we die praktijken daar nu per se aan den lijve wilden gaan ondervinden", zegt Struyf in Story.

Het ene huwelijksaanzoek na het andere
"Hij heeft de beelden nog niet gezien en toen ik ze zelf zag, was mijn eerste reactie: 'Oh jee, mijn kinderen gaan het echt niet leuk vinden om hun moeder te zien flirten met een jonge gast'. Onze bedoeling was om met een verborgen camera die praktijken te filmen. Ik vond het behoorlijk schokkend om te zien hoe elke man, van 16 tot 67, probeert te trouwen met een westerse vrouw. Ook wij kregen het ene huwelijksaanzoek na het andere. Ik was zo mooi, ze waren meteen verliefd, het was een coup de foudre, volgens hen. En het ergste is dat die truken heel vaak werken."

Kwetsbare vrouwen
"Het is heel raar om verleid te worden door iemand die je zoon zou kunnen zijn. Ik kon die woorden niet geloven. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht en al helemaal niet met iemand die dertig jaar jonger is. Bovendien zijn de Tunesische meisjes erg mooi, ik zou mezelf wat wijsmaken als ik dacht dat die jongens echt in mij geïnteresseerd waren. Aan de andere kant begrijp ik wel dat vrouwen in een kwetsbare positie willen geloven in die illusie en geloven dat er op liefde geen leeftijd staat."

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 januari 2015 om 15:46.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2015, 20:43   #2
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Is allemaal de schuld van die Dolle Mina's.
Oud 14 januari 2015, 20:49   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Kan de wet niet aangepast worden zodat die oude verschrompelde vrouwen bij hun loverboy in Tunesië moeten blijven? Ik zou dat ideaal vinden.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be