![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() http://www.joop.nl/opinies/detail/ar..._er_nog_nodig/
Waarschijnlijk heeft dit ook niks met de Islam te maken. Ik ben eens benieuwd welke Westerse leider tegen de koning van Saoudi Arabië gaat zeggen dat zijn 'land niets met de Echte Islam te doen heeft want dat Islam vrede is. Als we daar nog meer mitrailleurs of Mercedessen kunnen verkopen is dat waarschijnlijk allemaal dik ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Je overdrijft, stokslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Sorry, blijkbaar zijn het 1000 zweepslagen en 191.000€ boete.
Da's ni in ene keer hè, elke vrijdag 50, zo 20 weken lang. Laatst gewijzigd door Guust : 15 januari 2015 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Amai en ik die dacht dat ze dat gratis kregen.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Op het vlak van afschrikking, van gelijkgestemden, lijkt het mij redelijk effectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duizend zweepslagen overleeft niemand, MOORD dus !!!
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() 20 keer 50 zweepslagen is gematigde Islam (Saoudi Arabië), 1000 zweepslagen ineens is extreme Islam (IS).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Saoedische vrouw met zwaard onthoofd in Mekka |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() En wij maar verdraagzaam zijn voor hun overtuigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Man man man, wat is me dat een genie.
Je moet je eens voorstellen dat iemand die in zo'n geestdodend, expressiefnuikend hellegat opgroeit, in staat is om toch tot zo'n fantastische inzichten te komen: Citaat:
Ongelofelijk dat ze hem niet hebben vermoord. Die man is de ultieme gruwel voor het Saudische regime. Hij is in staat, ondanks alle maatregelen die dit ten stelligste ontraden, om voor zichzelf te denken en tot conclusies te komen die voor elke Saoedi zonneklaar zouden zijn, indien ze er maar in slaagden zich te bevrijden van de horror van hun achterlijke, doodverheerlijkende cultus.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() SA koopt voor 6 miljard wapens van Duitsland dus wilt u a.u.b. uw toon matigen? Bovendien helpen ze de VS met aanvallen op ISIS in Irak, zegt Obama. Dus nogmaals, wilt u a.u.b. eens ophouden met onze handelspartners en bondgenoten te belasteren? U maakt misbruik van de persvrijheid en dat kan niet langer worden getolereerd. Uw ID is al doorgegeven en SA heeft de ADIV verzocht om tegen uw soort mensen op te treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen hier wel heel verontwaardigd over doen, maar iedereen weet toch dat Saoedi Arabië het niet op prijs stelt als je gaat kloten met de islam?
Deze man heeft dat toch gedaan, ik zou zeggen: risico van het vak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.wo-men.nl/twee-vrouwelijk...saoedi-arabie/ Lees net dat hij deze week om medische redenen de 50 stokslagen niet zal krijgen. Zijn vrouw is met kind al uitgeweken naar Canada, hij is daar ook welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "... als man..." Ik vraag me af hoe u "als man" zou staan tegenover zo'n straf als die boven uw eigen hoofd zou hangen. 't Lijkt me heel menselijk dat je dan op enige steun kan rekenen. Dat is gewoon in de aard van de mens.
|
![]() |
![]() |