![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Hier niet zo ver vandaan is een school en als die uit is en de kinderen stappen/fietsen naar huis zijn daar hoop en al 3 blanke kindjes bij, best raar toch ![]() Sommige ouders staan dan tot diep in de nacht op straat te wachten om hun kinderen te kunnen laten inschrijven in een school, bij bepaalde groepen lukt dat ietsje vlotter blijkbaar. ![]() Nog eigenaardiger is het feit dat er kinderen zitten waar men thuis een totaal andere godsdienst beleeft dan de katholieke school waar ze les volgen. Een geloof dat zelfs die katholieken meestal een kopje kleiner maakt. Begrijpe, wie begrijpe kan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 januari 2015 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal wat anders moeten uitvinden dan ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interventieteams. En waarmee zouden die bekostigd worden? En hoe moet men zich zoiets voorstellen? Een ploeg van supermannen die van buitenaf komen en bij zo'n jongere op de "reset" drukken? Toch allemaal wat simplistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is het probleem van Wallonië waar wij ons niets van aan te trekken behalve jaarlijks de transferten.
|
![]() |
![]() |