![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ios8 + safari browser is debiel.
Effe testen met Google Chrome.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Twee draken, ne zebra en een zelfportret.
Als dat de bedoeling was verloopt de test prima. Krijgen we ook een testverslag of valt dat onder de betalende sectie van het onderzoekscentrum?
|
|
|
#6 | |
|
|
Citaat:
1. Op iPad is Chrome 1 (een) schot in de roos, werkt zeer intuitief, en in Windows-stijl 2. Safari op iPad is 1(een) tenenkrullende kloteapp. 3. paswoorden/inlogdata worden door Chrome correct onthouden, Safari/IOS8 doen dit niet (confirmed bug) 4. De verhalen dat IOS7 en 8 een hoger batterijverbruik veroorzaken zijn fabeltjes. Gratis bestaat niet. U gelieve 40 € te storten op het rekeningnummer dat ik u per PM zal overmaken. Bij niet-betaling binnen de 7 (zeven) dagen zal een deurwaarder zijn voet krachtig tussen uw voordeur steken. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vroeg geen testverslag (wat interesseert mij die test, ik weet dat allemaal al lang). Ik vroeg enkel of dat testverslag gratis ging zijn of niet.
Er is een wezenlijk verschil tussen een aanvraag voor een prijsofferte en een bestelling. Dat gaat u desgewenst wel merken zodra mijn advocaat zijn voet krachtig tussen uw voordeur komt steken.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 23 januari 2015 om 11:44. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citaat:
Daar zullen bewijzen van aangevoerd moeten worden! Of anders... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatste versie op mijn iPad = 8.1.2 (12B440)
Safari daar kan je de zoekrobots gebruiken van: *Yahoo *Bing *DuckDuckGo (laatst bijgekomen) Mocht u problemen ondervinden bij het afspelen van filmpjes via youtube of wat anders dan is de Photon app een goeie oplossing om dat even op te vangen. (er zijn er nog andere) ![]() p.s. Ik zet javascript en cookies uit op iPad
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2015 om 19:32. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
Hier ook 8.1.2, upgegrade van IOS6, met 1 klein hartje. Met YT totnogtoe geen problemen. Google is voor mij goed genoeg |
|
|
|
|