![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is daar maar één conclusie uit te trekken.
De strijd tegen het Vlaams Blok, vanwege de andere partijen, (niet vanwege de liga van mensenrechten, die wereldvreemde oelewappers die meer contraproductief zijn dan wat anders, voor hun eigen doelstellingen) was lang niet in de eerste plaats de kwestie van de vreemdelingen, maar wel het voor hen schrikaanjagend spookbeeld van het communautaire. titel: ‘Programma Vlaams Blok uitgevoerd ondanks cordon sanitaire’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150213_01527158 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Met de N-VA hoeft U daar niet meer voor te vrezen!
Laatst gewijzigd door demonen : 13 februari 2015 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jos geysels lost da wel op
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belachelijk. Alsof het VB akkoord gaat met het migratiepolitiek van de laatste jaren. Nergens in dat beleid, vroeger en nu, is er sprake van het stigmatiseren van moslims of het buiten de wet stellen van de Islam.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat de uitvoer van het 70 punten programma nu teruggedraaid wordt onder Theo Francken met zijn visie dat geïntegreerde sans-papiers hier welkom zijn.
Ik kijk uit naar de afpunting van het Vlaams Belang over de realisatie van hun 70 punten programma. Niet alles is hiervan gerealiseerd. De uitwijzing van de 2de en 3de generatie nakomelingen van gastarbeiders is nog niet ten uitvoer gebracht.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 februari 2015 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vermits het nu uitgevoerd is , tijd voor een nieuw , een stuk strenger. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Programma 'de ochtend'. Via de website kun je het nog herbeluisteren. Schoofzak zijn suggesties over het communautaire komen daar TOTAAL niet aan bod. Die boomknuffelaar schreef zijn rapport met de duidelijke bedoeling om door het linken aan dat 70 puntenprogramma meer aandacht te krijgen voor zijn eigen rapport. Eigenlijk pure guerilla marketing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benoem de zaken eventueel wat anders: Zeg niet: wij willen een muur tegen moslims aan de moskee, maar zeg: moslims willen een muur om afgesloten te zijn van vrouwen, en alles is OK. Zeg niet: wij willen dat allochtonen apart onderwijs krijgen, maar zeg: allochtonen willen apart onderwijs, speciaal aan hen aangepast omdat de Vlaamse scholen de allochtonen discrimineren.... en zie de subsidies vliegen binnen. Zo zijn er misschien wel 50 van de 75 punten die door Groen! en Links.a (links anders) bejubeld worden! Citaat:
(Toch een leuk verschijnsel: ik deelde vanmorgen vroeg Valentijntjes uit van de NVA : een lekker chocolaatje. Daarbij zijn er mensen die geen wensen, maar ook mensen die geen NVA chocolaatje wensen uit pure zure principes (ik noem dat Granny Smiths : zuur en groen). Eén ervan was grandioos, ze moest bijna kokhalzen bij de naam NVA en wou me nog iets toeroepen wat ik niet verstond. Vlak na haar uitval kwamen er drie afrikanen aan: moeder met twee kindjes. Ik dus net zoals bij iedereen: "mag ik U vanwege NVA een Valentijntje aanbieden aub?" Tot groot afgrijzen van Granny Smith namen ze alle drie met volle overtuiging en een grote glimlach het heerlijke stukje chocola aan..... Ik kon echt de lach niet van mijn gezicht houden. De Granny Smith is dan maar aan het einde van het perron gaan staan. Even noteren: bij de hoofddoekdames heb ik er natuurlijk bijgezegd: "mag ik U vanwege NVA een chocolaatje ter gelegenheid van SINT Valentijn aanbieden aub".... Ineens vonden ze die Sint helemaal niet zo heidens. Niemand van de hoofddoeken weigerde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in een interview na of vlak voor de verkiezingen van 2014 presteerde Dewinter het nog om af te geven op MRM, "wiens opportunisme geen grenzen kende". Of denkt hij dat ze er in 2018 te Antwerpen weer zullen staan?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trek een besluit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft zowat elk van hun grondprincipes laten vallen. En dan de stelling : het VB kan niets veranderen want ze mag nooit meedoen . Wel, de N-VA mag meedoen , maar mag niets veranderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wonen nog steeds evenveel - als niet meer - allochtonen als vroeger in België.
België is nog steeds het land waarin we leven. Al twee aspecten die maar duidelijk tonen dat het programma van het VB helemaal niet uitgevoerd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik heb er ook zitten aan denken. De sneer naar VB die ik kreeg toen ik Vuye per mail vroeg hoe ze zo'n regeerakkoord konden goedkeuren: 'Het VB heeft nog nooit iets verwezenlijkt.' En Van Overveldt pakt bij de aanpak van de fiscale fraude uit met cijfers die onder de vorige regering vallen. Het wordt leuker en leuker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk krijg je in 2018 maar vooral in 2019 gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar n-va zit wel degelijk in het centrum van de macht en draait daar mee aan de knopjes van die beleidsbeslissingen die WEL belangrijk zijn : het sociaal-economische. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil niet kommaneuken, maar er is een belangrijk verschil van betekenis tussen iets "helemaal niet" of "niet helemaal" uitvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA heeft steeds benadrukt dat ze kiezen voor positieve migratie. De verandering die je van N-VA kan vrezen is de terugdraaiing van de uitgevoerde punten van het 70 puntenplan van het Vlaams Blok.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |