![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, ik beslis om mijn kinderen een katholieke opvoeding te geven in het katholieke onderwijs, en dan krijgen ze een moslimleerkracht die hen gaat tegenhouden om te radicaliseren, en om hun identiteit (??) te vinden? Of moet ik het bezien dat in een katholieke school met veel moslimleerlingen specifiek moslimleerkrachten worden aangetrokken om die moslimleerlingen te weerhouden om te radicaliseren? Zijn er nog scholen waar vlaamse autochtonen die niks met islam willen te maken hebben hun kinderen nog MOGEN inschrijven? Lees ook even volgend draadje: Moslimsouders wensen niet dat hun kinderen aan niet-islamitische PLEEGouders worden toevertrouwd. http://forum.politics.be/showthread.php?t=161946 Maar mensen die hun kinderen naar een KATHOLIEKE school willen sturen moeten buigen en aanvaarden dat ze in het lager onderwijs een moslima als leerkracht hebben? Ze kunnen mijn kinderen alvast leren dat honden vuile vieze beesten zijn, net zoals mijn buurjongens dat leerden van hun hoofddoekopvangmoeder. Enkel de godsdienstles mogen zo'n moslimleerkrachten niet geven.... allez kom, waarom niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dit kan gewoonweg niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() circe, ben jij katholiek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat maakt niks uit. Maar als ik mijn kinderen naar een katholieke school stuur, dan wens ik dat ze die normen en waarden meekrijgen en niet die van een moslim.
Bovendien baal ik ervan dat mijn dochters als rolmodel een hoofddoekleerkracht zouden krijgen! Welke rèchten hebben wij hier nog? De moslimajuf die "de brug naar de moslimouders" is. Wat men mijn brug? Waarom gaan die moslims dan niet naar het gemeenschapsonderwijs?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over het kleuter- en lager onderwijs! dat is veel erger.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar wat stel je dan voor? Dat moslims niet mogen worden aangenomen als leerkracht in het onderwijs? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn kinderen naar een KATHOLIEKE school stuur dan wil ik niet dat ze moslimonderwijs krijgen. Begrijpt U dat? Citaat:
Wat hier staat is dat de katholieke leerlingen en ouders zich dus maar moeten aanpassen. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarom zouden ze voor u (als niet-christen) niet in het katholiek onderwijs mogen aangenomen worden? Laatst gewijzigd door mvd : 27 januari 2015 om 16:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat nog veel verder . Kan u niet volgen in Leuven of Gent , ga dan als moslim naar Antwerpen, daar krijg je je universitair diploma gratis en voor niets , we geven het zelfs aan een vuilnisbak met een t-shirt. Je hebt als moslim dan in ieder geval het voordeel dat je lekker kan zeiken over het feit dat je , mits een universitair diploma toch geen werk vindt . PS in Leuven of Gent slagen ongeveer 30 procent van de eerstejaars , aan de UIA is dat 65 procent en dat komt heus niet omwille van het feit dat ze daar slimmer zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over de normen en waarden; en beweer nu niet dat moslims dezelfde normen en waarden hebben als katholieke Europeanen, of deze nu "gematigd" katholiek zijn of niet.
Een moslima leerkracht kan aan mijn dochters nooit duidelijk maken wat gelijkheid tussen man en vrouw HIER betekent. Een moslima leerkracht kan aan mijn kinderen NOOIT dierenliefde aanleren vermits hun geloof bol staat van onreine vuile honden. Citaat:
De MOSLIMleerkracht moet de brug vormen tussen de school en het MOSLIMgezin. De MOSLIMleerkracht kan géén brug vormen tussen de school en het katholieke gezin zou ik dan durven concluderen. Waarom anders hebben moslimouders hun specifieke geloofsgenoot nodig als leerkracht? Citaat:
Het is niet omdat men atheist is dat men geen christelijke normen en waarden wil aanhouden. (voor moslims waarschijnlijk niet goed te begrijpen).
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt genoeg, want anderzijds vertegenwoordigen moslims toch slechts 10% van de bevolking? Citaat:
Ik ben zo blij dat mijn kinderen reeds afgestudeerd zijn. (in richtingen waar geen moslim te bespeuren valt: Kunst en Voeding).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2015 om 16:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik kan me de verontwaardiging best voorstellen. Je stuurt je kind naar een bepaalde school in de hoop dat ze daar Roodkapje gaan leren, en dan komen ze terug thuis met Hansje en Grietje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: Wat men bij roodkapje leert is de eerbied en liefde voor oudere mensen (oma) en dat men moet oppassen bij leugens die verteld worden (de wolf) en wat men bij Hans en Grietje leert = stelen (koekjes van het huis), andere mensen vermoorden (de heks, die hen nochtans eten had gegeven) me dunkt een licht nuance, vind je niet? en daar gaat het hem nu net om.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2015 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel ouders zijn er nog "katholiek" buiten de begrafenissen, communies enz? Eens zien hoeveel kinderen er nog naar die godsdienstlessen zouden gezonden worden, tenzij als opvang? " Godsdienst is opium voor het volk!" heeft er ooit iemand gezegd. Gewoon niet te vatten hoe waar dat eigenlijk is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat heeft ondertussen een diplomafabriek voor achterlijken opgericht nl. de UIA. Hoofddoeken moeten nu ook koste wat het kost een universitair diploma halen , zelfs al zouden ze mentaal beperkt zijn. De UIA de place to be. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 januari 2015 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kernvraag ligt bij de kerk: wil men een onderwijs zijn dat zich tot de hele bevolking richt? Of een onderwijs met een scherper profiel, bedoeld voor de groep overtuigde gelovigen. Gegeven het feit dat 60-70% van de leerlingen in het katholiek onderwijs zit, lijkt het me evident dat ze al lang gekozen hebben voor optie één. Laat me u nog een andere overweging meegeven: ook zonder personesleden met een moslimachtergrond is het lerarenkorps in katholieke scholen niet zo katholiek meer. De groep ultralight-katholieken is er al lang aanwezig, gewoon op basis van het feit dat hooguit 10% van de bevolking nog overtuigd katholiek kan genoemd worden. |
|
![]() |
![]() |