![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Gisteren te Leuven Staten-Generaal (van verzet) tegen het regime in een aula van de KUL. 400 aanwezigen ... geen linksen of tegenstanders gezien. Eerst een 30 minuten met VNJ-kappel door de straten van gestapt(orde dienst NSV). Organisatie Jong Manifest (VVB, NSV, KVHV, Roze Leeuwen, Ronduit, TAK, ...) ... Toch raar dat we gerust door de straten (centrum) mochten stappen en dat geen enkel student ook maar 1 woord riep of een gebaar maakte ... tegen vorige week ... Tja links was niet komen opdagen. Bewijs dat links in Leuven niets is en dat vorig week het links gespuis vanuit heel België kwam. Sprekers van de avond (na de optocht door Leuven) Karim Van Overmeire (VB), Sauwens (CD&V) en Vanhoorebecke (NVA).
Ik was daar en twas goed ... heel goed want links was er niet! maw geen rellen, geen afbraak, geen leugens, ... Kris GC waar was je? Veto was er trouwens wel met 2 man om foto's te nemen mijn excuses dat ik deze 2 linkse was vergeten! Trouwens ze hebben een mooie close-up van mij ...
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Was ind
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Was inderdaad super, was echt overweldigend met de kappel van VNJ door de straten. Vele voorbijgangers gaven zelfs applaus en geen enkele student keek raar of reageerde negatief. Nog thans waren de KVHV en NSV vlag mee en waren er zo'n 40 NSV'ers met pet en zo'n 50 KVHV'ers met pet. Daarbij de opgedaagde mensen inderdaad schat ik zo'n 400 man. Proficiat aan de organisatie! Het een zalige gedachte dat zowel VB, NVA als CD&V voor Vlaanderen onafhankelijk pleitte.
Met vriendelijke groeten, Jörgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het was een interessante meeting, waar vooral opviel dat iemand als Johan Sauwens die bijna 15 minister is geweest, amper twintig minuutjes kan speechen, en dan nog met moeite uit zijn woorden komt. Alle grote woorden ten spijt, ik geloof er niet veel van......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Wat mij aan Sauwens vooral opviel (positief) dat hij begon met te zeggen dat het toch ondenkbaar is dat de zogezegde democratische partijen hem hebben uitgespuwd omdat hij op een bijeenkomst was waar de strijders voor Vlaanderen werden gehuldigd. Hij zij zelf de woorden OOSTFONTERS !!! Sauwens proficiat, ik vind dat mooie woorden, mar zeg je dat ook waar de partijtop van de CD&V bijzit ???
Kris