![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bron
Best leuk om er even op na te lezen. ![]() Een voorbeeld van ... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2015 om 09:38. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
bijv. : 15. In de Kempense gemeente Arendonk hebben ze een heel bijzondere kliklijn. Inwoners van die gemeente krijgen een GAS-boete tot 250 euro wanneer ze verzuimen om de aanwezigheid van processierupsen op het grondgebied te melden aan het gemeentebestuur. AL eens zo'n processierups vastgepakt ? Echt eens proberen.... 17. Stenen of andere voorwerpen die kunnen bevuilen of beschadigen, mogen niet worden geworpen tegen voertuigen, zo zegt het politiereglement van Sint-Niklaas. Kom maar eens langs, dan gooi ik wat stenen tegen je tuut.... 20. Waar wegenwerken bezig zijn in Gent, mag je 15 dagen lang het uitgestrooide zand niet meenemen. Daarna doet u blijkbaar met het zand wat u wil. Daarover spreekt het reglement niet. Dat zand wordt uitgestrooid om de spleten tussen bijv. straatstenen en kasseien op te vullen..... Eerst vragen waarom iets niet mag ? 24. Dendermonde bestraft mensen met een GAS-boete wanneer ze ijspegels aan de buitenkant van hun dak laten hangen. Nog nooit zo'n ijspegel naar beneden zien donderen ? Hopelijk loop je daar nooit onder op zo'n moment.... En verder ben ik niet geraakt.....er stonden teveel onnozelteiten bij....
|
|
|
|
#3 |
|
|
Klein bier in vergelijking met de VS
Alaska It is illegal to push a live moose out of a moving airplane. California It's illegal to ride a bicycle in a swimming pool. Animals are banned from mating publicly within 1,500 feet of a tavern, school or place of worship. It is a misdemeanor to shoot at any kind of game from a moving vehicle, unless the target is a whale Iowa Kisses may last for as much as, but no more than, five minutes. Louisiana It is illegal to rob a bank and then shoot at the teller with a water pistol. South Dakota It's illegal to fall asleep in a cheese factory. Texas It is illegal to carry a concealed ice-cream cone. St. Louis It is illegal to sit on the curb of any city street and drink beer from a bucket. Lehigh, Neb. It is illegal to sell doughnut holes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blij dat het in de rest van de wereld wel kan. Mijn fabriek draait al op volle toeren se. Eens zien hoeveel onnozele bakkers er zo zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dat is zeer letterlijk een gat in de markt.
|
|
|
#6 |
|
|
Het moet gezegd: er zijn ook zinnige wetten in de VS:
It’s against the law for a woman to drive a car in Main Street unless her husband is walking in front of the car waving a red flag (Waynesboro, Virginia) |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee dat die zo'n goede vriendjes zijn met de Saoedi's
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wapper , inderdaad , heavy stuff !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|