![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat ze, hoe hard ze ook belaagd worden, iets volhouden wat ze graag doen.
En hoe zeldzamer ze worden, hoe meer macht ze krijgen. In de eenheidsoep van mannen worden rokende exemplaren plots weer makkelijk herkenbaar en gegeerd wild. Die openbare fuck-you attitude trekt vrouwen aan. Een rokende James Dean trok destijds ook al vrouwen aan en dat is niet veranderd omdat we nu nog iets beter weten dan toen dat het ongezond is. Hoe minder mannen er roken, hoe sexier de rokers worden en hoe sexier de rokers worden hoe meer mannen zullen gaan roken. Roken wordt weer hip.
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die dames draaien wel bij, als ze na de one night stand geconfronteerd worden met een manneke met zo'n ochtendhoest alsof zijn brochiën de versleten uitlaatpijp en knalpot van een oude vw-kever zijn
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu anderzijds vond ik zo'n dikke rookwolk in een opgesloten kroeg ook allesbehalve.....en in een restaurant vind ik het nu wel aangenamer eten.... Moest het zo slecht niet zijn voor de gezondheid....ik herbegon vandaag nog. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 februari 2015 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommige mensen vinden dat parfum stinkt anderen vinden dan weer dat bier stinkt.....Als het niet overdreven is vind ik tabak niet stinken......Het roken op zich is niet sexy maar het ritueel errond heeft toch wel iets....Als je bv Don Johnson in Miami Vive die sigaret zag oplichten.Of een Humphrey Bogart in de Film Casablanca ...heeft iets .... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 februari 2015 om 16:50. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citaat:
Als exroker ben ik eerlijk gezegd beschaamd dat ik het grootste deel van mijn leven zo gestonken heb, het enige excuus dat ik heb is dat ik het zoals alle rokers niet wist en niet begreep waar die niet rokers zo een drama van maakten, ik waste me immers alle dagen, poetste mijn tanden en droeg altijd fris gewassen kleren.
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch zou ik willen stoppen!
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De moeite niet meer Derk, op uw leeftijd haalt dat niets meer uit.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Roken is gewoonweg passé en zeker niet cool en sexy. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je ziet tegenwoordig ook veel vrouwen asbakken uitlikken om een beetje van die fuck-you attitude te proeven. Rokers gaan ver in zichzelf blaasjes wijsmaken. Maar propere longblaasjes zullen het nooit zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vond het alleszins een gezelliger ritueel dan de moderne jongere die zijn smartphone bovenhaalt en daar begint op te tokkelen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 februari 2015 om 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef eerlijk toe: ik heb zelf 15 jaar gerookt maar ben nu al 12 jaar gestopt en ik zou voor geen geld ter wereld herbeginnen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik heb het sleutelwoord even vet gemaakt. Ik denk dat ik toch maar eens ga beginnen met roken.
|
|
|
|
#18 | |
|
|
Citaat:
|
|
|