![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat stel ik mij toch vragen over het IQ van het Vlaamse klootjesvolk.
Ik lees wel eens op sociale media het nieuws en lees daaronder vaak de reacties. Wat je daar te lezen krijgt, is pure aids. "Het zijn allemaal zakkenvullers." & "Ze kloppen het geld uit onze zakken." zijn vaak oneliners die het plebs hanteert in de hoop veel likes te krijgen. En ja hoor, dat lukt ze nog ook. Steevast zijn die antwoorden degene met het meeste likes. Soms denk ik bij mezelf, zouden we niet beter het Vlaamse volk etnisch zuiveren, dan wordt het misschien nog wat hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn politici dan talentvoller, beter in dan t klootjesvolk ?
Liegen en zakkenvullen, ja. Een soort van ingangstest lijkt me wel t minimum. Als je in het ministerie v economie wil gaan werken moet je een economische test kunnen doorstaan enz voor elke sector.... Er zijn tegenwoordig zelfs examens vr straatveger te worden. Dus dit lijkt me wel t minimum. Anders kan elke idioot politieker worden, nu kan de straatveger v om de hoek politieker worden. Politiek is dus eigenlijk pur sang een vak vr idioten. Dan staan hoeren nog hoger op de sociale ladder. Fuck ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nu denk je het ook bij ons. Om alle Vlamingen te vergassen (/te "zuiveren op etnische gronden") zoek je maar ergens anders medestanders.
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Leer iedereen zichzelf te zijn aub. Maw meer inspraak is nodig. Zo ijver ik al gans mij leven om gratische lidmaatschapsmogelijkheid voor minderbedelden bij één politieke partij. Heb deze ooit gehad bij ROSSEM(via ...) WoW met gevolg dat iedereen in de beginne bij vervanger Vivant gratis lid kon zijn. Spijtig genoeg was Roland DUCHATELET alles behalve democraat.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ze nu , toen , later , links of rechts zijn of ergens tussenin ,
Ze hanteren ALLEMAAL , eigen zakken vullen eerst !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is DE waarheid , politiekers zijn werkelijk onbetrouwbaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |