Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2015, 08:48   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Nieuw : Schijnkinderen

Citaat:
ANTWERPEN - Na de schijnhuwelijken hebben ambtenaren van de stad een nieuw fenomeen ontdekt: de schijnerkenning van kinderen. De stad wil nu bekijken hoe ze deze nieuwe vorm van verblijfsfraude kan aanpakken.
"Na schijnhuwelijken en –relaties die goed worden gecontroleerd, worden we nu geconfronteerd met de schijnerkenning”, zegt burgemeester Bart De Wever. “Dat wil zeggen dat een moeder die illegaal is en een kind heeft, aan een man met de Belgische nationaliteit vraagt om dat kind te erkennen. Zo zijn er mannen die zich laten betalen om meerdere kinderen te laten erkennen.”
http://www.gva.be/cnt/dmf20150311_01...g-van-kinderen

En wat gaan ze hiertegen doen?

DNA testing is een oplossing, maar dan moet volgens mij de wet worden aangepast, want men is niet verplicht om de biologische vader te zijn om een kind te erkennen dacht ik.

Een totale grondige herziening van alle criteria dringt zich op vrees ik.

- welke nationaliteit? wat is de waarde ervan?
- gehuwd, samenwonend, polygamie, single
- kindje van jou? kindje van mij? wie is verantwoordelijk voor het kind?

Ik weet dat de peilers van onze maatschappij op afbrokkelen staan, onze eigen zekerheden worden dagelijks vanonder onze stoel gezaagd. Is dat de verrijking?

Op het Juridisch forum las ik ooit de vraag van iemand die was benaderd door een afrikaanse mevrouw om haar te bevruchten. Nadat ze dan via het kind haar papieren had behaald, kon ze het wel overlaten aan de dienst voor Kinderbescherming en het laten opvoeden door pleegouders. Het kon zuivere prietpraat zijn geweest, maar ... die mogelijkheid bestaat dus weldegelijk. Organizaties die hier ooit ontstonden ter bescherming van kinderen kunnen nu gebruikt worden als opstapje naar het "Europees burgerschap" door er een "product" met een belg af te leveren.

Waanzin!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2015, 13:05   #2
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.gva.be/cnt/dmf20150311_01...g-van-kinderen

En wat gaan ze hiertegen doen?

DNA testing is een oplossing, maar dan moet volgens mij de wet worden aangepast, want men is niet verplicht om de biologische vader te zijn om een kind te erkennen dacht ik.

Een totale grondige herziening van alle criteria dringt zich op vrees ik.

- welke nationaliteit? wat is de waarde ervan?
- gehuwd, samenwonend, polygamie, single
- kindje van jou? kindje van mij? wie is verantwoordelijk voor het kind?

Ik weet dat de peilers van onze maatschappij op afbrokkelen staan, onze eigen zekerheden worden dagelijks vanonder onze stoel gezaagd. Is dat de verrijking?

Op het Juridisch forum las ik ooit de vraag van iemand die was benaderd door een afrikaanse mevrouw om haar te bevruchten. Nadat ze dan via het kind haar papieren had behaald, kon ze het wel overlaten aan de dienst voor Kinderbescherming en het laten opvoeden door pleegouders. Het kon zuivere prietpraat zijn geweest, maar ... die mogelijkheid bestaat dus weldegelijk. Organizaties die hier ooit ontstonden ter bescherming van kinderen kunnen nu gebruikt worden als opstapje naar het "Europees burgerschap" door er een "product" met een belg af te leveren.

Waanzin!
Snap niet dat het beleid daar nu pas mee bezig is, want die praktijken zijn oud nieuws...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2015, 00:15   #3
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Money talks ??
Ge moet echt zot zijn zulke kinderen op uw naam te laten !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be