![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen weet wel dat roken tijdens de zwangerschap not done is. Zowel voor de gezondheid van de moeder als de baby is het niet aan te raden. En niet te vergeten dat het ook een impact heeft op de latere lengte van het kind.
Ik zou dat m'n boeleke nooit aandoen. En moest het toch zijn, heel hard duimen dat het een meisje is en geen jongetje. Want kleine mannen krijgen het later harder te verduren. Ze verdienen gemiddeld minder dan lange(re) mannen en ondervinden dikwijls moeite om een partner te vinden. Velen zijn op volwassen leeftijd nog steeds aangewezen op hotel mama omdat ze vaak omwille van hun lengte met psychische problemen kampen. Soms eindigen ze zelfs een tijdje in het zothuis omwille van een mislukte zelfmoordpoging. Yep, meestal zijn ze dan nog te laf om het te doen slagen. En maken dan uit frustratie anderen uit voor labiel. Tja Ik wens het niemand aan |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop datje niet zwanger bent, want waar je nu gerookt hebt lijkt me zeer ongezond
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kut Android tablet, negeer de schrijffouten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom zijn alle oude, niet actief zoekende of anderszins uit de markt liggende vrouwen zo geobsedeerd door lengte? In mijn vriendenkringen scoren juist vooral de kereltjes van 1,70, en de reuzen zijn voornamelijk vrijgezel. Het is een soort evolutionair geprogrammeerd gedrag denk ik, vrouwen gaan op den duur in koppelmodes om hun dochters aan de man te kunnen helpen, maar zijn zelf altijd op hun gevoel afgegaan en hebben geen idee wat de juiste criteria zijn voor een partner, dus gaan ze maar op lengte zitten focussen. En dan moet hier nog een tweede draad over aangemaakt worden onder het mom van dat het deze keer iets met roken te maken zou hebben ook.
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb het over nog kleiner, genre Sarkozy als je begrijpt wat ik bedoel, lol ... vrouwen doen dat niet zomaar - een langere partner - verkiezen .. vanuit evolutionair standpunt vergroot het de overlevingskansen .. like i said: kleine mannen slagen gemiddeld een pak minder in het leven ... en ze moeten zich bijna altijd extra laten gelden .. veel geblaf zeg maar, net als die kleine hondjes wanneer ze een grote tegenkomen, altijd keffen en tekeer gaan, echt funny, ik lach me dan dikwijls een kriek ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
maar back on topic: je moet als moeder toch echt wel een marginale troela zijn om je kind zoiets aan te doen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Kan ik er wat aan doen dat jij met je eigen lengte van 1,65 1,70 als minimum aanwijst, van waar ik sta is dat behoorlijk klein. Ik denk niet dat ik kleinere mannen dan dat ken eigenlijk. Ik zal wel teveel met jonge autochtonen omgaan.
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hum, ik bedoel: niemand kijkt doorgaans echt op van een klein Chineesje, maar als Nederlander, Duitser, Belg, kortom als West-Europeaan is het echt wel een sociale handicap |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vrouw van een familielid van mij rookte als een ketter tijdens haar beide zwangerschappen. Haar twee kindjes waren te klein en hadden onvoldoende gewicht bij de geboorte. Het heeft die kinderen zeker geen goed gedaan.
Maar met ouder worden hebben ze hun achterstand ingehaald. Ze hadden als tieners (daarna heb ik ze nooit meer gezien) toch een gewone lengte en lichaamsbouw.
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik blijf het ook een merkwaardig fenomeen vinden. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hmm dat van die marginale troela trek ik maar terug
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
met holebi's zelfde denk ik, er is er toch altijd eentje die de mannenrol op zich neemt en een andere de vrouwenrol, |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
Maar ja, om je zot te laten verklaren zal je toch eerst de PAAZ afdeling moeten passeren en daar lopen genoeg kerels rond die pakken wat er te pakken valt.
|
|
|
|
#20 |
|
Minister-President
|
Gerookt vlees blijft langer goed.
|