Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2015, 09:25   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard Roken tijdens de zwangerschap ...

Iedereen weet wel dat roken tijdens de zwangerschap not done is. Zowel voor de gezondheid van de moeder als de baby is het niet aan te raden. En niet te vergeten dat het ook een impact heeft op de latere lengte van het kind.

Ik zou dat m'n boeleke nooit aandoen. En moest het toch zijn, heel hard duimen dat het een meisje is en geen jongetje. Want kleine mannen krijgen het later harder te verduren. Ze verdienen gemiddeld minder dan lange(re) mannen en ondervinden dikwijls moeite om een partner te vinden.

Velen zijn op volwassen leeftijd nog steeds aangewezen op hotel mama omdat ze vaak omwille van hun lengte met psychische problemen kampen.

Soms eindigen ze zelfs een tijdje in het zothuis omwille van een mislukte zelfmoordpoging. Yep, meestal zijn ze dan nog te laf om het te doen slagen. En maken dan uit frustratie anderen uit voor labiel. Tja

Ik wens het niemand aan
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 09:29   #2
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop datje niet zwanger bent, want waar je nu gerookt hebt lijkt me zeer ongezond

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 09:31   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Kut Android tablet, negeer de schrijffouten

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 09:37   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Waarom zijn alle oude, niet actief zoekende of anderszins uit de markt liggende vrouwen zo geobsedeerd door lengte? In mijn vriendenkringen scoren juist vooral de kereltjes van 1,70, en de reuzen zijn voornamelijk vrijgezel. Het is een soort evolutionair geprogrammeerd gedrag denk ik, vrouwen gaan op den duur in koppelmodes om hun dochters aan de man te kunnen helpen, maar zijn zelf altijd op hun gevoel afgegaan en hebben geen idee wat de juiste criteria zijn voor een partner, dus gaan ze maar op lengte zitten focussen. En dan moet hier nog een tweede draad over aangemaakt worden onder het mom van dat het deze keer iets met roken te maken zou hebben ook.
Oud 17 april 2015, 09:39   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik hoop datje niet zwanger bent, want waar je nu gerookt hebt lijkt me zeer ongezond
Oud 17 april 2015, 09:43   #6
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Waarom nu plots deze draad ?
Is Lance misschien aan uw "doos" geweest ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 09:47   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Waarom zijn alle oude, niet actief zoekende of anderszins uit de markt liggende vrouwen zo geobsedeerd door lengte? In mijn vriendenkringen scoren juist vooral de kereltjes van 1,70, en de reuzen zijn voornamelijk vrijgezel. Het is een soort evolutionair geprogrammeerd gedrag denk ik, vrouwen gaan op den duur in koppelmodes om hun dochters aan de man te kunnen helpen, maar zijn zelf altijd op hun gevoel afgegaan en hebben geen idee wat de juiste criteria zijn voor een partner, dus gaan ze maar op lengte zitten focussen. En dan moet hier nog een tweede draad over aangemaakt worden onder het mom van dat het deze keer iets met roken te maken zou hebben ook.
ah je vindt 1,70 klein

ik heb het over nog kleiner, genre Sarkozy als je begrijpt wat ik bedoel, lol ...

vrouwen doen dat niet zomaar - een langere partner - verkiezen .. vanuit evolutionair standpunt vergroot het de overlevingskansen .. like i said: kleine mannen slagen gemiddeld een pak minder in het leven ... en ze moeten zich bijna altijd extra laten gelden .. veel geblaf zeg maar, net als die kleine hondjes wanneer ze een grote tegenkomen, altijd keffen en tekeer gaan, echt funny, ik lach me dan dikwijls een kriek
Oud 17 april 2015, 09:48   #8
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waarom nu plots deze draad ?
Is Lance misschien aan uw "doos" geweest ?
beurk nee, doe me dat niet aan LOL
Oud 17 april 2015, 09:49   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

maar back on topic: je moet als moeder toch echt wel een marginale troela zijn om je kind zoiets aan te doen
Oud 17 april 2015, 09:52   #10
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah je vindt 1,70 klein
Kan ik er wat aan doen dat jij met je eigen lengte van 1,65 1,70 als minimum aanwijst, van waar ik sta is dat behoorlijk klein. Ik denk niet dat ik kleinere mannen dan dat ken eigenlijk. Ik zal wel teveel met jonge autochtonen omgaan.
Oud 17 april 2015, 09:57   #11
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan ik er wat aan doen dat jij met je eigen lengte van 1,65 1,70 als minimum aanwijst, van waar ik sta is dat behoorlijk klein. Ik denk niet dat ik kleinere mannen dan dat ken eigenlijk. Ik zal wel teveel met jonge autochtonen omgaan.
mmmm voor allochtonen vind ik het eerlijk gezegd minder erg, die zijn genetisch zo, enfin toch meestal veronderstel ik

hum, ik bedoel: niemand kijkt doorgaans echt op van een klein Chineesje, maar als Nederlander, Duitser, Belg, kortom als West-Europeaan is het echt wel een sociale handicap
Oud 17 april 2015, 11:10   #12
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

De vrouw van een familielid van mij rookte als een ketter tijdens haar beide zwangerschappen. Haar twee kindjes waren te klein en hadden onvoldoende gewicht bij de geboorte. Het heeft die kinderen zeker geen goed gedaan.
Maar met ouder worden hebben ze hun achterstand ingehaald. Ze hadden als tieners (daarna heb ik ze nooit meer gezien) toch een gewone lengte en lichaamsbouw.
Oud 17 april 2015, 12:24   #13
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De vrouw van een familielid van mij rookte als een ketter tijdens haar beide zwangerschappen. Haar twee kindjes waren te klein en hadden onvoldoende gewicht bij de geboorte. Het heeft die kinderen zeker geen goed gedaan.
Maar met ouder worden hebben ze hun achterstand ingehaald. Ze hadden als tieners (daarna heb ik ze nooit meer gezien) toch een gewone lengte en lichaamsbouw.
Oesje, dan hebben ze geluk gehad ... Het ligt dan toch niet enkel aan het roken zelf ...
Oud 17 april 2015, 12:27   #14
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
terwijl zo'n vrouw die een kop groter is, in je bed toch ook wel een boeiende ervaring is natuurlijk.

ik blijf het ook een merkwaardig fenomeen vinden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 12:28   #15
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hmm dat van die marginale troela trek ik maar terug ik was uit het oog verloren dat stoppen met roken een hele opgave kan zijn ...
Oud 17 april 2015, 12:31   #16
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
terwijl zo'n vrouw die een kop groter is, in je bed toch ook wel een boeiende ervaring is natuurlijk.

ik blijf het ook een merkwaardig fenomeen vinden.
ach zo
Oud 17 april 2015, 12:34   #17
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ach zo
ik bedoel die discriminatie die vrouwen zich dikwijls opleggen om een grotere partner te willen
en ook mannen die een kleinere vrouw willen per se ...

heel gek vind ik zoiets.

ook helemaal geen probleem bij holebi's of wel ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2015, 13:13   #18
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik bedoel die discriminatie die vrouwen zich dikwijls opleggen om een grotere partner te willen
en ook mannen die een kleinere vrouw willen per se ...

heel gek vind ik zoiets.

ook helemaal geen probleem bij holebi's of wel ?
zo gek is dat niet hoor, dikwijls willen mannen beschermen en vrouwen beschermd worden .. het klopt wat je zegt van een kleinere vrouw willen, ter illustratie: nogal wat mannen zijn gepiqueerd wanneer hun vrouw hakken draagt en boven hen uittorent lol

met holebi's zelfde denk ik, er is er toch altijd eentje die de mannenrol op zich neemt en een andere de vrouwenrol,
Oud 17 april 2015, 14:22   #19
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah je vindt 1,70 klein

ik heb het over nog kleiner, genre Sarkozy als je begrijpt wat ik bedoel, lol ...

vrouwen doen dat niet zomaar - een langere partner - verkiezen .. vanuit evolutionair standpunt vergroot het de overlevingskansen .. like i said: kleine mannen slagen gemiddeld een pak minder in het leven ... en ze moeten zich bijna altijd extra laten gelden .. veel geblaf zeg maar, net als die kleine hondjes wanneer ze een grote tegenkomen, altijd keffen en tekeer gaan, echt funny, ik lach me dan dikwijls een kriek
Met uw uiterlijk zou ik toch maar pakken wat ik krijgen kan of wat zich aanbiedt al is het een smurfke.
Maar ja, om je zot te laten verklaren zal je toch eerst de PAAZ afdeling moeten passeren en daar lopen genoeg kerels rond die pakken wat er te pakken valt.
Oud 17 april 2015, 14:35   #20
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Gerookt vlees blijft langer goed.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be